3506
Sök

Bästa cd/mp3 för 2500:-

4 571 Inlägg
4 januari 2006
Trådstartare
Ja som rubriken lyder.

har kollat runt lite på internet på olika märken clarion alpine sony osv och eftersom jag inte har möjlighet att provlyssna (bor ju mitt i skogen) så lär jag beställa på intenet.

Vad skulle ni köpt i den prisklassen?

Det får gjärna vara mycket effekt i spelaren så man slipper köpa separat steg för front systemet.

Sen är det ju ett + om den är snygg samt flerfärgad med =P

Rekondare
289 Inlägg
4 januari 2006
Panasonic CQ-7301N skulle jag köpt helt klart, har nyss sjunkt under precis din gräns och jag är då helnöjd med min...kör dock med hela resten av systemet orginal men ändå smile

BMW 530iA
Audi 100 2,0E

4 571 Inlägg
4 januari 2006
Trådstartare
michael561 skrev:
Panasonic CQ-7301N skulle jag köpt helt klart, har nyss sjunkt under precis din gräns och jag är då helnöjd med min...kör dock med hela resten av systemet orginal men ändå smile

Den var ju rätt snygg iaf! verkar fungera bra, sen att den är ställbara är ju inte fel wink  får ju 1:- över med smile

Fler tips?

412 Inlägg
4 januari 2006
michael561 skrev:

Vart kan man köpa denna då?

1 417 Inlägg
4 januari 2006
en Pioneer DEH-P5700MP, 2498:- på BRL.se, borde gå att hitta billigare.
Sån skulle jag nog köpt tror jag.

157 Inlägg
5 januari 2006
elsmurfo skrev:
michael561 skrev:

Vart kan man köpa denna då?

http://www.pixmania.com/se/se/92841/art … 7301n.html

Rekondare
289 Inlägg
5 januari 2006
Jag köpte min på ett lokalt ställe i uddevalla men den finns på BRL och lite överallt...

BMW 530iA
Audi 100 2,0E

412 Inlägg
5 januari 2006
PANASONIC Bilstereo CD CQ-C7301N

Pris: 2 039 SEK Inkl. moms
Vad går frakten på? Vart hittar man lite info om denna? hur många lågnivå ut är det?

Någon som kan tycka till om denna?smile

Rekondare
289 Inlägg
5 januari 2006
Jag har den som sagt och tycker den är underbar...jag är dock ingen speciallist utan gick mest på känsla när jag köpte...inget annat märke hade liknande funktioner till ungefär samma pris...

Panasonic's hemsida är ju ett tips:D

BMW 530iA
Audi 100 2,0E

157 Inlägg
5 januari 2006
michael561 skrev:
Jag har den som sagt och tycker den är underbar...jag är dock ingen speciallist utan gick mest på känsla när jag köpte...inget annat märke hade liknande funktioner till ungefär samma pris...

Panasonic's hemsida är ju ett tips:D

håller med fullständigt, gick på känsla jag med, fann inte någon annan mp3/cd spelare som hade 3st rca-line out +1st line in. till detta pris. +7band eq

157 Inlägg
5 januari 2006
elsmurfo skrev:
PANASONIC Bilstereo CD CQ-C7301N

Pris: 2 039 SEK Inkl. moms
Vad går frakten på? Vart hittar man lite info om denna? hur många lågnivå ut är det?

Någon som kan tycka till om denna?smile

Frakten från pixmania.com gick för mej (beställde till Finland) på 14€ (ca 150kr) och då ingick transport ända hem till min ytterdörr

tycka till: jag är helnöjd, inte något jag saknar på den. känns som den mest prisvärda sak jag hittils köpt till min bil

412 Inlägg
5 januari 2006
Får bli en sådan smile Vet inte om jag ska beställa än dock, måste kolla kontot och eventuella utgifter..

Måste man göra någonting speciellt för att få in den i en volvo 740, någon adapter lr nått?

4 571 Inlägg
5 januari 2006
Trådstartare
Blir nog en sån åt mig med smile  Tackar för tipset.!"

Jajjemen!
1 512 Inlägg
6 januari 2006
elsmurfo skrev:
Måste man göra någonting speciellt för att få in den i en volvo 740, någon adapter lr nått?

smartast är om du köper en ISO adapter på biltema för typ 50spänn som du kopplar in på bilens befintliga kablage. när du gjort det sticker du bara i en kontakt så är stereon inkoplad och du kan lätt byta stereon om du skulle få för dig det.
Men du behöver inte göra det om du inte vill, de går även klippa av ISO kontakten till stereon så du bara har lösa kablar till stereon och sen koppla in dom, men de är väl inte att rekommendera. Släng dig i bilen istället å åk till biltema lr nån bilstereo butik som kan tänkas ha ISO adaptrar det skulle jag gjort iaf.
Senast redigerat av Manne (6 januari 2006)

Är den inte låg vill ja inte ha den.
Cutting springs isn´t just for fun, its an addiction.

Sök