det här låter lovande har snackat lite runt också och ska se var jag ska ha mötet.. men som sagt datum kommer och då SKA folk palla sig ditt om dom nu är intresserade till aktiviteter till sommaren..
Jag kommer på möte om jag e ledig. Konstingt att publiken e klen på banan piren. Finns ju fan ingen stans å¨sitta å korta människor som jag ser inte ett skit! )=
Kalleberg: sätt en dag så kör vi ett möte & jag för min del välkomnar lite hjälp av gbrt för jag gissar det krävs mkt med saker & kostnader med?
jag skulle kunna prata med rästen av folket.. så kan de kanske komma 2 av oss o vara med på mötet o komma med lite förslag o sånt.. Kostnader tror ajg inte det blir några Vi har "omstrukturerat" lite om man säger så... dax o ge folket va de vill ha
Kalleberg: sätt en dag så kör vi ett möte & jag för min del välkomnar lite hjälp av gbrt för jag gissar det krävs mkt med saker & kostnader med?
jag skulle kunna prata med rästen av folket.. så kan de kanske komma 2 av oss o vara med på mötet o komma med lite förslag o sånt.. Kostnader tror ajg inte det blir några Vi har "omstrukturerat" lite om man säger så... dax o ge folket va de vill ha
ok tja vi får se hur det utvecklar sig. iaf ska vi nog ha ett möte själv först & se va vi har för idéer till sommaren. Har ni hållt i blackrace ni själva dvs gbrt?
ok tja vi får se hur det utvecklar sig. iaf ska vi nog ha ett möte själv först & se va vi har för idéer till sommaren. Har ni hållt i blackrace ni själva dvs gbrt?
nej.. det är SHRA som håller i det här i Borås.. de har all utrustning och liknande.. massa svindyra leksaker typ... Så just Blackrace är inget vi har hållt i.. Bara hjälpt till
Aha. Men om jag inte läst fel så tränas det en hel del.
som micha säger ett antal dagar om året är prio ett.. och sen om jag har förstått dom helt rätt så är allt en frågan om bullernivån dom som tränar och kör bana där har jue vissa krav hur högt dom får bröta vid ett visst varvtal.. och bilar som körs som i vårat syfte så är det nog lite för få ljud dämpare
ok. jaja, det finns ju raksträckor. Finns det nåt gammalt flygfält i närheten? Jag vet bara om Byholma och det ligger ju en bit söderut. Men jag är ju som sagt ny i trakterna.