jag satt och log heeeela filmen, det är skamligt att inte ha pocorn och cola till den ;D riktigt braa, allt var klockrent. musik, BILAR...allt var toppen.
Den va verkligen värd väntan. Fick tom min mossa på 37år at gilla supra..hon sitter bara på blocket och letar supra MKIV nu . Så jag säger bara grym film . gilalde den stenhårt men förresten
Den är flyttad phantom... Lackade nästan ur på moderatorn, men nu är den tillbaka... "vissa länkar i tråden var inte eget marterial..." hmm, jaja, det är som ett dåligt skämt, att man inte kan få länka till en GRATIS codec som gör de som har problem att se filmen kan se den.
Den är flyttad phantom... Lackade nästan ur på moderatorn, men nu är den tillbaka... "vissa länkar i tråden var inte eget marterial..." hmm, jaja, det är som ett dåligt skämt, att man inte kan få länka till en GRATIS codec som gör de som har problem att se filmen kan se den.
Haha bara jag som e lite seg hehe... Hmmm så han flyttade den för att du länkade till nått som inte var eget matrial ?
Så jävla vacker film :') synd att här inte fanns någon "glad-sorgsen" smiley, för jag fick nästan glädjetårar i ögonen när ni drog en burn-out där på macken :') Det var så vackert