Det översta kortet lyckades du bäst med imo. De andra tycker jag tyvär antingen är för mörka eller för oskarpa. Men det är bara min åsikt dock. Men fin bil på bilderna var det iaf
Det översta kortet lyckades du bäst med imo. De andra tycker jag tyvär antingen är för mörka eller för oskarpa. Men det är bara min åsikt dock. Men fin bil på bilderna var det iaf
jo jag vet vissa av dom bilderna är tagna utan stativ. men man tackar
Fina motiv, men de finns lite o öva på! Läs på lite mer om ISO tal o allmänt om slutartider/bländare så ska du se att det blir ännu bättre nästa gång.
tackar! jo jag vet, hade glömt o ställa om ISO Tal, kom på det efter när jag hade tagit bilderna! har tagit några nya idag ska lägga upp dom!!! vart kan man läsa om dom?
Fasen vännen! Det blir lika bra varje gång ju. Får fota tsm så man får lite mer färg i bilden allt. Som sagt, två tummar upp för din dröm och bilderna.
Fasen vännen! Det blir lika bra varje gång ju. Får fota tsm så man får lite mer färg i bilden allt. Som sagt, två tummar upp för din dröm och bilderna.
Mvh Jonas
tackar vännen! jajemän det får vi göra!! du hänger ju här i området mkt så det e bara o höra av dig:D....
Finns helt klart potential för riktigt bra bilder, försök å hitta lite intressantare platser och fota bara. Så det inte står andra bilar och skit i bakgrunden Bilen är ju ruggigt snygg !
Finns helt klart potential för riktigt bra bilder, försök å hitta lite intressantare platser och fota bara. Så det inte står andra bilar och skit i bakgrunden Bilen är ju ruggigt snygg !
man tackar!! jo jag vet, det vara bara en test:D! ska göra det under helgen ...