jag har en volvo 850-93 och det är ju 4 bults (4/108) men vi har fälgar hemma till en s60 (-01) nu till min fråga kan jag skaffa några slags spacerplattor som blir som en över gång från 4 bultat till 5 bultat? vart finns dom isåfall? har letat men hittar inga:S? Mvh Waern
Bygger kompletta bilar,du bestämmer.Motorjobb,styling,lack mm
samarbetspartners
JKR&Lack..CP-Service..Gik turbo..ralphsdack.com..skyltia,Inges bil och kaross
Pm för info
"I dagsläget är det endast möjligt att hålla sig inom samma antal bult på bil & fälg, ex. Volvo 5/108 till BMW 5/120 eller Opel 4/100 till Nissan 4/114,3. Vår förhoppning är att inom en snar framtid även kunna erbjuda spacers där bultindelningen krockar, dvs. från fyrbult till fembult. I vissa fall är detta möjligt redan i nuläget."
om du har 850.. så kan du ju bara byta ut naven o skivorna till nyare 850 med 5 bult.. visst de går väl på en slant men du får ju nya skivor runt om:D mer nyttta än spacers
om du har 850.. så kan du ju bara byta ut naven o skivorna till nyare 850 med 5 bult.. visst de går väl på en slant men du får ju nya skivor runt om:D mer nyttta än spacers
ah har funderat på det jag med , men vad kostar inte nya nav?
Har samma problem som ja har tänkt ge mig på, men tänkte på det, sitter inte naven anslutna på hjullagrena? vet att saab 900 är så bak, o har fått för mig att det är så bak på 850 med, men kanske har fel
ah har funderat på det jag med , men vad kostar inte nya nav?
varför köpa nya finns folk som har sånt där liggande lite över allt
när jag körde ras på ena lagret på min 850 så plockad jag bara fram ett bättre beg lager
det är inga udda bilar så det finns mängder med nav och skivor beg