Tuffhaggman skrev:
Jag kan bara hoppas att staten/alla föräldrar lär sig något av det här, det tas så jävla lätt på mobbing nu för tiden o alla avfärdar det lite smidigt med att kalla det för bus/upptåg osv. Förövrigt så anser jag att beteende som detta innebär omedelbar förlust av alla mänskliga rättigheter, vill man leva så ger man inte någon en anledning att döda en. Man beter sig inte som dom gjorde utan att ta konsekvenser för det, systematsik terror på den här nivån innebär alltid att någon knuffas över gränsen och då kommer det sluta illa för någon. Tillfällig sinnesförvirring är inget påhitt för att slippa ta straff för något man har gjort, det kan hända alla under rätt(fel) omständigheter.
Håller med, mobbing i 7 år (eller något däromkring) är fanimej inte roligt och inte f*n gör någon något åt det heller!
Jag kan helt ärligt säga att om jag hade haft tillgång till vissa högljudda grejor när jag gick i mellan/hög-stadiet så hadde det vankats en abrupt decimering av skolelever på min skola ganska omgående.
Det är tamefan inte kul att bli pressad så långt att man ens börjar fundera på det viset, någon gång förr eller senare smäller det alltid oavsett vem det än gäller.
"Att springa utan att man har polisen efter sig, tyder på att man har psykisk obalans" -blacken
"Köp inte en Saab utan turbo snälla, det är som att köpa en ostmacka utan ost." - Chrizz
http://glim.myminicity.com/env
Egen minecraftserver på esab86.no-ip.org :P