Skulle ju köpa en R6:a och var jävligt nära att köpa den men sen fick man höra av ägaren att han betalade 36000 i helförsäkring?!?! hojjen kostade ju 40000 (iofs bodde han i skåne var väl runt 28-30år. Sen ringde man försäkringsbolaget är 20år.. Vemfan köper en R6 stryper den till 25 kw och betalar 28000 i försäkring O,o. Jag vill ju inte skriva den på farsan för han bor liksom en bit ifrån. Men så fick jag tag i en pärla till hoj. Honda african twin 750 den betalar jag 3800 helår sen är det inte en snutjävel som kollar om den verkligen är strypt eller ej det bästa (den går både leka i skogen med, slipper fosterställning och man kan köra ner till skåne utan att ha ryggskott. VV vet ju att man tar bort strypningen iofs men 36000 i försäkring på en hoj som är värd 40000 det borde fan inte vara lagligt.
Usama C4 whitehouse, Clinton runs for barrack and bin ladin behind bush, where Bill plays with maiden - Run to the hillary, saddamly Reinfeldt FRA the quida(basen) makes law and Al become a bloody gore.
Dirka dirka muhammed Djihad!