25 april 2008
Trådstartare
jag tror bara killen har tummen uppstoppad i röven. för jag kickade igång den på andra kicken då har den stått still i ca 3 veckor. och den startade fint ny bensin å olja i motorn så den e ju i toppskick . var innan han fick den.. så körde han ju en runda å allt gick hur bra som helst utan något problem. så kör han ca 10 mil som han har hem. vet inte hur lång tid det tar att köra 10 mil exakt men han köpte den 18,30 då var det avklarat och sen ringer han vid 21,10 och säger att den inte funkar alls den startar ju inte säger han.. men jag blev sur och han var sur för den funka ju för fan så sa han att jag hade gjort nått med den.. VARFÖR SKA JAG GÖRA NÅTT OM JAG SKA SÄLJA DEN jävla P***O ! blir så jävla sur.. när dom tror man har gjort nått för att det ska gå sönder skum typ.. !! ne nu ska jag fan inte skriva mer blir bara mer sur på vissa personer som inte ens kan byta en tändstift själva.. jag sa till honom byt tändstiftet för där e ingen gnista på stod han så sa jag att ett stift kan gå sönder.. så tyckte han att det kunde det inte göra när han nyss köpt den men vafan den e INTE NY !
Åk före du så väntar jag på dig där..!