Jag skulle helst inte viljat köpa något från biltema eftersom det är bara billiga skit som saknar kvalite. är du ute efter skön ljud så finns remus ljuddämpare som både har kvalite och sportljudet
Japp köp ifrån Biltema om du har en tight budget och/eller vill ha mer för pengarna. Kan ju nämna att Mekonomen som så många här hyllar säljer bränslepump till min Astra -97 för 2300:- medan Biltema vill ha 400:- så gissa var jag köper min till en bil jag gett 25K för .
Kommer skriva här OM kamremssatsen som inköptes på Biltema inte håller men hittills så har den gjort det och så även vattenpumpen så Biltema är bättre än vad vissa här vill påskina men det är klart har man lagt ner mer pengar på originaldelar så vill man känna ett mervärde för att försvara det så mao enkel psykologi.
Jag skulle helst inte viljat köpa något från biltema eftersom det är bara billiga skit som saknar kvalite. är du ute efter skön ljud så finns remus ljuddämpare som både har kvalite och sportljudet
& du baserar detta på vad ? Biltemas övriga skitsnackartrådar eller ?
Jag kan garantera dig att det inte är den minsta skillnad på deras "stylingdämpare" än de från Ridetech, autostyle, realcar m.fl
vet du vad en sådan som denna kostar att tillverka ?
ca 30kr i thailand/Taiwan, & de håller ca 2 år innan deras "rostria" legering går sönder innefrån.
Dessa fakta komemr från en Ferritachef jag pratade med på GBG bilsalong då vi diskuterade exakt dessa "japsedämpare".