To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.
kan ju lova att dem där extra hästarna ( vilket jag inte tror man kan få ) inte märks ( om man nu får dem ) förresten så lär det väl vara 2 chip isf ? en för tändning, o en för bränsle, för mig det är 2 boxar i glt ..
haha alla säger olika att de går o inte går fan va förvirrad man blir men skulle de ge mig 30 extra häst som de står i annonsen på den bilen så måste de ju märkas skillnad:P
haha alla säger olika att de går o inte går fan va förvirrad man blir men skulle de ge mig 30 extra häst som de står i annonsen på den bilen så måste de ju märkas skillnad:P
Det finns chip att köpa till 140 hästarn alla fall, för mig jag sett det
Det finns chip att köpa till 140 hästarn alla fall, för mig jag sett det
140 och 170 hästarn är samma motor (20v), därav kan man plocka 185-190hk ur 140-hästarn (samma på 170hk). Skillnaden på motorerna är vad jag lyckats klura fram öppningen på spjället och lite soppa.
Därför är just 140-hästarna extra roliga att pula in chip i
140 och 170 hästarn är samma motor (20v), därav kan man plocka 185-190hk ur 140-hästarn (samma på 170hk). Skillnaden på motorerna är vad jag lyckats klura fram öppningen på spjället och lite soppa.
hehe a de blir ju lite mer skillnad från 140 till 190 häst jämfört med 170 till 190;) men kanske vore värt o fixa detta om de inte skulle gå på altl för mycket
I tidiga 850 är 170-motorerna 20v och 140/144 10v. Det var senare alla 'blev' 20v. Typ from S60.