ne är så att min far nyss köpt en från florida å ville veta om de fanns någon mer i sveriga men han tror inte att de gör de liksom.. som e väldigt snygga iaf:D kommer komma bilder så fort den e hemskeppad:P
"Att springa utan att man har polisen efter sig, tyder på att man har psykisk obalans" -blacken
"Köp inte en Saab utan turbo snälla, det är som att köpa en ostmacka utan ost." - Chrizz http://glim.myminicity.com/env
Egen minecraftserver på esab86.no-ip.org :P
ne är så att min far nyss köpt en från florida å ville veta om de fanns någon mer i sveriga men han tror inte att de gör de liksom.. som e väldigt snygga iaf:D kommer komma bilder så fort den e hemskeppad:P
nej saken är den att min far bad mig lägga upp den tråden för att han ville veta om det fanns någon mer som har en här i sverige...inge mer än så liksom
nej saken är den att min far bad mig lägga upp den tråden för att han ville veta om det fanns någon mer som har en här i sverige...inge mer än så liksom
Ring Vägverket och fråga om någon reggat en i Sverige.
Ring Vägverket och fråga om någon reggat en i Sverige.
Ja vore nog lättast så, sedan kan du ju ta kontakt med ägaren om ni vill prata om bilen eller så.