4562
Sök

Avslutad : Karlstad Street Meet #1 Stoppade tråden pga förbjud mot bilträff på ikea. och pga noll respekt mot mej!!

simoni rimnäisi
269 Inlägg
12 maj 2008
sluta att trakka ner henne... får man förhinder så får man tongue

simoni rimnäisi

1 675 Inlägg
12 maj 2008
verkar som alla inte tänker komma;)

Ren kraft kan man inte ta på eller se, men den finns där!

60 Inlägg
12 maj 2008
Skriv ny lista på alla som kommer....

PIC microwing 24 / 7

simoni rimnäisi
269 Inlägg
12 maj 2008
ja jag kommer da om de blir nått!!

simoni rimnäisi

1 043 Inlägg
12 maj 2008
volvo_1987 skrev:
verkar som alla inte tänker komma;)

hehe nja.. tongue

1 488 Inlägg
12 maj 2008
Går ju att träffas och åka runt lite oavsett, som vilken helgdag som helst smile

Först fräna grejen, sen bryr vi oss ;)
231 Inlägg
12 maj 2008
simonr skrev:

De väl ingen som trakkar?? utan.. ja faktiskt så e de lite dåligt planerat tjejen.. wink tyvärr.. inge illa, men trist e de..

Den som lever utan galenskap är inte så vis som han förmodar..

Cnc-operatör
608 Inlägg
12 maj 2008
Trådstartare
simonr skrev:

ja precis..även en trådskapare kan få förhinder..roll..kollade på lisbergsidan i söndags å såg att de spelade på fredag..så då vare inte så mycket att fundera på cool de har gjort några riktigt sköna låtar. alla är ju inte bra men så äre med alla band ju tongue

Sofia | Cadillac Series 62 Six Window Sedan

Först fräna grejen, sen bryr vi oss ;)
231 Inlägg
12 maj 2008
ingen som trakkar dej vännen..

Den som lever utan galenskap är inte så vis som han förmodar..

1 488 Inlägg
12 maj 2008
__pepita__: Jag förstår dig, och tycker du ska göra som det passar bäst för dig på fredag, och ni andra, komihåg att denna träff inte är mer än en plats/tid som bestämts för lite nöje, funkar lika bra utan första initiativtagaren. Förstår att det känns lite som hon är grundstenen i det hela men det blir nog bra ändå smile

Härmed föreslår jag att samtalsämnet endast handlar om vad som skall göras och om det ska bli någon träff, så folk inte åker långt i onödan om många tappat suget.

Cnc-operatör
608 Inlägg
12 maj 2008
Trådstartare
itouch skrev:
__pepita__: Jag förstår dig, och tycker du ska göra som det passar bäst för dig på fredag, och ni andra, komihåg att denna träff inte är mer än en plats/tid som bestämts för lite nöje, funkar lika bra utan första initiativtagaren. Förstår att det känns lite som hon är grundstenen i det hela men det blir nog bra ändå

Härmed föreslår jag att samtalsämnet endast handlar om vad som skall göras och om det ska bli någon träff, så folk inte åker långt i onödan om många tappat suget.

tack för väl valda å bra ord big_smile kunde inte skrivit de bättre själv smile !!! hade ju självkart velat komma på träffen..men de blir fler tillfällen tongue hoppas ni får fint väder..verkar bli de iaf cool!

German cars, quality and beyond
8 197 Inlägg
12 maj 2008
Apropå nationalteatern, är han med än, han som spelar "Stig" i ica-reklamen? smile

"You never step on the gas pedal until you know you never have to take it off."
-Sir Jackie Stewart

"Aldrig mer en Volvo!" -Jag.

1 043 Inlägg
13 maj 2008
Tid för cruising och uppmötesplats??

Cnc-operatör
608 Inlägg
13 maj 2008
Trådstartare
Tycker itouch verkar vara en mycket klok person med rim och reson (stavas?tongue) !!!

Vill du ta emot så överlämnar jag gärna detta"ansvaret" (som egentligen inte finns) om träffen till dig! smile Så vet jag att de kommer i trygga händer!
Eftersom du är moderator så har du ju bra koll på allt som har med evenemang att göra, och en karlstabo har ju självklart bra koll på karlstad! Du verkar va en väldigt passande person för att "hålla" i bilträffar! Men sen är ju frågan om du vill åxå? smile

nu blire sänga .. natti ..
Senast redigerat av __pepita__ (13 maj 2008)

1 488 Inlägg
13 maj 2008
__pepita__ skrev:
Tycker itouch verkar vara en mycket klok person med rim och reson (stavas?tongue) !!!

Vill du ta emot så överlämnar jag gärna detta"ansvaret" (som egentligen inte finns) om träffen till dig! smile Så vet jag att de kommer i trygga händer!
Eftersom du är moderator så har du ju bra koll på allt som har med evenemang att göra, och en karlstabo har ju självklart bra koll på karlstad! Du verkar va en väldigt passande person för att "hålla" i bilträffar! Men sen är ju frågan om du vill åxå? smile

nu blire sänga .. natti ..

Tack för de betryggande orden och för ett fint förslag, men jag måste tyvärr avstå då jag själv väntar släkt hela fredagkväll. Men jag hoppas och tror flera som anmält sig till detta ändå vill träffas och försöka ordna ett roligt sammanträffande utan att någon direkt "leder" det. För detta är ju vi som hänger ute varje helg vana vid utan några bekymmer.

Godnatt alla!

DREAMTEAM
76 Inlägg
13 maj 2008
Hmm detta var nytt kul att man får reda på nyheterna lixom i bra tid..
Men men sitter och har suttit och planerat hur man ska åka i stan osv m,m för att få ett bra flyt.
Men får väl se om folk åker efter den röda Rx7'an på fredag..
Ja kommer iaf.. hoppas på en trevlig kväll med fina bilar som man kan kolla in en sväng iaf innan crusingen..
Hoppas på vädret också..
ha de gött alle sammans...

The Silver Beast And The Red Lady

Cnc-operatör
608 Inlägg
13 maj 2008
Trådstartare
volvotobbe skrev:
Hmm detta var nytt kul att man får reda på nyheterna lixom i bra tid..
Men men sitter och har suttit och planerat hur man ska åka i stan osv m,m för att få ett bra flyt.
Men får väl se om folk åker efter den röda Rx7'an på fredag..
Ja kommer iaf.. hoppas på en trevlig kväll med fina bilar som man kan kolla in en sväng iaf innan crusingen..
Hoppas på vädret också..
ha de gött alle sammans...

bra att du planerat cruising-rutten smile

Cnc-operatör
608 Inlägg
13 maj 2008
Trådstartare
*** OBS OBS OBS !!! LÄS DETTA !!! OBS OBS OBS ***

Ikeas chef ringde mej alldeles nyss och de tillåter INTE att träffen hålls på ikeaparkeringen! han hade sett här på garaget att vi skulle ha träffen där.

Alltså bilträff på ikeaparkeringen är förbjudet!!!

Jag lovade till 110% att träffen inte blir där så nu får ni hålla de löftet!!

Eftersom jag inte ska dit själv så får jag lita på att ni träffas på annan plats!

BILTRÄFF PÅ IKEAPARKERINGEN FÖRBJUDEN AV IKEAS CHEF!!!!!!!!!!!!!!

RESPEKTERA DETTA!!
Senast redigerat av __pepita__ (13 maj 2008)

ÖSM #1 -08
484 Inlägg
13 maj 2008
Endast två hela dagar kvar sedan detta, blir det någon träff eller ej ?

Vem i Karlstads regionen håller i det när Sofia backar ur ?

Mvh
P J

R.I.P.
2004-01-10
2007-06-17

Cnc-operatör
608 Inlägg
13 maj 2008
Trådstartare
SaabLejon skrev:
Endast två hela dagar kvar sedan detta, blir det någon träff eller ej ?

Vem i Karlstads regionen håller i det när Sofia backar ur ?

Mvh
P J

Ni måste bestämma annan plats att va på också!!

Å träffen behöver ingen som håller i de heller.

Sök