************** OBS OBS OBS !!! LÄS DETTA !!! OBS OBS OBS ************************
[b]Ikeas chef ringde mej alldeles nyss och de tillåter INTE att träffen hålls på ikeaparkeringen! han hade sett här på garaget att vi skulle ha träffen där.
Alltså bilträff på ikeaparkeringen är förbjudet!!! Jag lovade till 110% att träffen inte blir där så nu får ni hålla de löftet!! Eftersom jag inte ska dit själv så får jag lita på att ni träffas på annan plats!
BILTRÄFF PÅ IKEAPARKERINGEN FÖRBJUDEN AV IKEAS CHEF!!!!!!!!!!!!!!
RESPEKTERA DETTA!! *********************************************************************************
träffas och kollar varandras fina bilar. Allmänt prat å har de trevligt. Cruisa genom stan och sen får vi se vad som händer.
kommer inte göra reklam med flygblad osv.
-----------------------------------------------------
Träff info:
Datum: Fredagen 16e Maj -08
Plats: ???
Tid: 21:00
Crusingen startar: ???
Första person/bil i crusing : Volvotobbe
Alternativ till Nattligplats: Vid Väse. Stor parkering precis vid E18 . 13 min från karlstad mot stockholm.
Tid: ???
-----------------------------------------------------
***** LÄS DETTA ******Du som är intresserad av att komma på ett Street Meet Karstad # 1 meddelar mej på tråden , pm eller gästbok så skriver jag in dej/er på listan som jag har på första inlägget här på tråden. så uppdaterar jag allt eftersom! Listan blir jobbig efter ett tag och ivägen!
Listan på som kan tänkas komma på Street Meet Karlstad !! alla slags bilar är välkomna.
1. 18. Fladdra 35. Karja
2. anderzohn 19. Tompa 36. AEracing
3. CoTTTeN 20. Goofys 37. Timp
4. JIMMY85 21. jokke_b 38. a2m_Irmscher
5. Biiaatchen 22. 39. Audibubba
6. Amer 23. Hölm Power 40. snurbo_diesel
7. Thomsen 24. 41. d00m_
8. dj_aggwa 25. Mellqvisten 42. pril
9. silverkillen 26. XooZ 43. REvolve
10. ViinikkaT5 27. Dahlberg_5 44. Andreas Haag
11. Turbo-Matte 28. brocke 45. jocce_H
12. Dreambrink 29. Mobility 46. ForshagaGti
13. 30. schager 47. Zeth_Filth
14. Vectra_goo 31. Sjobba 48.
15. Kayhan 32. SaabAzz 49. silverkillen
16. flurka 33. Volvo_740_G 50.
17. Norstrom 34. m.turbo
Kopiera EJ !! Meddela mej så lägger jag in dej på listan här!