"We want to follow a dream, yes it's true, but it's one thing to follow a dream and another to follow an obsession...A dream is more pure than obsession. A dream is about pride." /José Mourinho
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=198980 <--- Min projekt tråd
Bara för att jag inte är paranoid längre så betyder inte det att dom inte är ute efter mig.
Ur en lögnares mun kommer inga sanningar..
fick en låda med lite prylar till sportquattron. Bla,,, Short shift, alusvänghjul, bränlefilter o regulator, alu kylare silikon kylar slangar, vbands klämmor, metalisk katalysator, arp bultar, samt lager etc
Tänk på att du helst ska klarlacka de polerade området på fälgarna, annars kan de snabbt bli porer och ärjning. Blev så på mina fälgar jag polerade. Men slipade från 40-2000 så ytan blev ju hur slät som helst.
Annars ser de ju fint ut
Be a good person. Be a Persson
Bmw, kärlek vid första bakvagnskastet
Tänk på att du helst ska klarlacka de polerade området på fälgarna, annars kan de snabbt bli porer och ärjning. Blev så på mina fälgar jag polerade. Men slipade från 40-2000 så ytan blev ju hur slät som helst.
Annars ser de ju fint ut
problemet är att ja inte hittat någon bra klarlack för ändamålet.Lackade mina förra fälgaar med klar lack o en släppte så blev hela fälgen ful som fn.