Heinekien eller det polska ölet Zywiec är dé enda ölen jag kan njuta av. Har även hört att budwieser sa vara nåt att ah så får väll pröva en sån någon gång!
Alles aus Deutschland!!! Martin Bräu t.ex, lokalt bryggeri från Freiburg som gör enormt god öl! Sen gillar jag ju Radler, öl o sprite! Men jag ju gillar ju oxå Sauerkraut, men de e nog mest för att jag e halv tysk!
Håller med här.,. Radler är fruktansvärt god
Somliga kallar det lyx, Lexus kallar det för standard. ♠
LexusOwnersClub.se
Mariestad spendrups harboe heinken Norrlandsguld hör bland favoriterna.. Gött o va på stranden en hel dag lagom solbränd hoppa i duschen sen slå på grillen käka nått gott och släcka ned med en kall ÖL det är livet....
Alles aus Deutschland!!! Martin Bräu t.ex, lokalt bryggeri från Freiburg som gör enormt god öl! Sen gillar jag ju Radler, öl o sprite! Men jag ju gillar ju oxå Sauerkraut, men de e nog mest för att jag e halv tysk!
Håller med här.,. Radler är fruktansvärt god
Ja de e gytt, gärna med en RIKTIG bratwurst i handen, ingen såndär rosaröd skit som säljs här i sverige! Sen kan man dricka betydlig fler Radler än öl, ölen mättar så mycket efter ett tag! Dansk öl e ju den värsta skiten, och för att inte tala om mörk öl från landet där dom kör på fel sida, tror de e lättare o dricka en 15/30 olja! Annars finns det en del goda tjecker o belgare vid bardisken!