Jahopp, får vi se om min lilla idé är av intresse.
Varje gång det är träff så ska man ju blåsa iväg till Karlstad så tänkte höra om det finns intresse för en träff och cruising(?) i Arvika den 14/6 ?
Den 14/6 så är det nämligen dags igen för EDATRÄFFEN som förra året drog hit ca 700 besökare och ca 110 bilar och blir väl inge mindre i år, hört på forumet att det är en hel del folk utifrån som kommer hit till träffen och bilarna är ju rean polerade och klara då!
Träffen håller till utanför Charlottenberg (mot Norge) i Eda Parken som ligger 3,5-4 mil från Arvika.
Edaträffen 2008 går av stapeln den 14/6, grindarna öppnas kl. 09.00 INGEN föranmälan behövs. Inträde 80kr /person, bilar gratis. Tvätt möjligheter finns vid träffområdet. Servering med hamburgare, korv och våfflor finns. Prisutdelningen är kl 15.00Efteråt så blir de ju i vanlig ordning cruising runt i Arvika så min tanke är att kanske vid 19-20 någon gång (när alla är tillgängliga, även de som anordnar träffen) mötas upp på Lidl, Konsum eller kanske parkeringen till Parkhallen för fotografering och spaning på bilarna för att sedan göra Arvikas innerstad en fröjd att besöka.
Arvika Nyheter kommer säkerligen göra ett reportage om Edaträffen å blire en stor "efterträff" så skulle ja bli förvånad om de inte kommer dit med om nån viskar de till dem. Den tidningen har så dåligt å skriva om ändå
Mer info om träffen finns på http://www.edatraffen.seSå låter det intressant så kan ni väl göra ett litet avtryck här och även ge idéer osv. Vet inte om ja vill ta på mig hela "äran?" själv. Tid och plats är ju en av de viktigare punkterna som måste disluteras. Men innan 18:30 lr så är INTE ett alternativ.
PM:a mig om du inte vågar ta upp nåt här
Å detta med Alkoholen då, inget som går att stoppa här inte
Eda och Arvika Ligger alltså 12 och 8 Mil väster om Karlstad
Mvh MagnusListar alla som är intresserade av en ev. Träff så får vi se va de blir av! Skriv om ni vill bort från listan eller om den inte stämmer!Audi: (2st)Audibubba - Arvika - Audi S6 4,2l V8 Quattro Avant
Onlof - Arvika - Audi A4 1,8t Quattro
BMW: (2st)Beemerz - Arvika - BMW 320i
simonr - Torsby - BMW 525i
Honda: (1st)V-Master - Från? - Honda civic 1,5 V-tec e
Mercedes: (1st)Smedhult - Årjäng - Mercan (?)
Nissan: (2st) Lalla78 - Sunne - Nissan 200SX RS13
Munkens - Från(?) - Nissan Skyline GTS25T
Volvo: (11st)simpan740 - Arvika - Volvo 240 GL
snurbo_diesel - Eda - Volvo S70 TDI
Sambokka - Åmål - Volvo S60 Autotech
volvo_1987 - Karlstad - Volvo 945 LTT
volvo_brud85 - Arvika - Volvo V70
Alf0ns - Flogned - Volvo 855 TDI
Corpze - Arvika - Volvo 740TR
fredrik_s70 - Flogned/Mora - Volvo S70
Beermann - Eda - Volvo 740 Turbo
(rotary12 - Arvika - Volvo 142)
BlueBerryPearl - Arvika - Volvo 740 BlueBerry Pearl
Volkswagen (2st)Baebis - Arvika - Volkswagen Bora 1,6
Lellen_83 - Arvika - Volkswagen Passat Highline
----------------------------------------------------------------
BalvBam - Hammarö - Volvo 245 GL / Volkswagen 1300 (?)
d00m_ - Sunne - Volvo 940 Tic (?)
Dreambrink - Kil - Bil (?)
impresst - Charlottenberg - Bil (?)
Totalt: 25 Bilar