2424
Sök

Inför: GasaMK SummerMeet #1, Eskilstuna 24/5

125 Inlägg
4 maj 2008
Trådstartare
http://i72.photobucket.com/albums/i187/devilnr1/summermeet-1.jpg

Nu går det bra att börja anmäla sig till utställningen den 24/5! Hoppas på bra väder och mycket bilar! Tuna Park kommer även ha någon form av motortema inne i centrat.

Har du några frågor så går det bra att ställa dom i tråden eller via mail.

Klasser:Något anourlunda mot tidigare år

StylingCar - Rookie (För dom som tidigare inte deltagit under våra events samt inte klassas som proffs, en klass för dom som inte byggt om hela bilen också ska få en chans smile )

StylingCar - Amatör (Tidigare deltagit under tidigare event, och som inte räknas som proffs. Små sponsorer är tillåtna.)

StylingCar - Proffs (Bilar som har företag bakom sig som sponsor under bygget eller om ägaren jobbar inom yrket)

Best RaceCar I denna klass finns det nu bara ett första pris, har vart dåligt med bilar under tidigare träffar i denna klass, visar det sig att det blir stor efterfrågan så tas givetvis ett 2:a och 3:dje pris fram.

Best American Som det låter, amerikanarna får en egen klass och eget pris.

Best In Show - Alla deltar automatiskt. Dommarna bedömmer.
Peoples Choice - Alla deltar automatiskt. Publiken bedömmer.

Utställaravgift: 100:- (Som inte är för något vinst syfte till klubben utan är till priser för utställare)

Maila din anmälan till fredde@p-3.se

Med följande info:
Bilmodell, Namn, Telefonnummer, Mailadress (om annan än den du skickar ifrån) Utställarklass, Bild på bilen (om det är möjligt)

Allt taget från gasamk.
Senast redigerat av grim_reaper (7 maj 2008)

Allt jag ser är stänkskärmar o sprit

Administratör
11 899 Inlägg
13 maj 2008
Jag kommer iaf smile

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."

3 390 Inlägg
13 maj 2008
Vore inga fel smile   Ska kolla upp i kalendern smile

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre

Bas För Ditt As!!!!!!
443 Inlägg
13 maj 2008
Kommer troligen oxå dit!

The Black Ghost

SQ
1 343 Inlägg
13 maj 2008
kommer dit å kollar iaf....... får se om ja visar bilen med wink

Ljudnörd!

vaarala
184 Inlägg
13 maj 2008
kommer smile

FotoKanen.se
57 Inlägg
14 maj 2008
Dit måste man ju åka

www.FotoKanen.se
Fotonörd, Photoshopnörd, Bilnörd, Datanörd etc etc....

2 103 Inlägg
15 maj 2008
kommer  smile

258 Inlägg
15 maj 2008
kommer glida förbi o kolla i allafall smile

"She said its just a car, I said you're just a girl"

125 Inlägg
15 maj 2008
Trådstartare
NYHETER!!

Ändrade planer för träffen! Nu har vi löst en sponsor som gör att vi inte kommer att ta någon utställaravgift på 100:- utan nu kostar det 0:-!

Vi har satt taket till 45 bilar som max för att deltaga i dommarbedömningen! Men självklart fyller vi på parkeringen tills det är fullt om det går! Men endast dom 45 bilarna som fått en bekräftelse på att dom är med i dommarbedömningen kan tävla om pokalerna! Så först till kvarn!
Datumet är den 24/5! Hoppas på bra väder och mycket bilar! Tuna Park kommer även ha någon form av motortema inne i centrat.

Hoppas på en grymt rolig eftermiddag och kväll!! Efter prisutdelningen kommer alla som vill rulla ner mot stan i en slingrande orm! Karta över planerad färdväg kommer finnas på plats!
Återuppliva Eskilstunas billiv som det en gång va med en fullspäckad bil lördag med bilutställning, glida runt stan och träffa alla bilgalna själar!!

Har du några frågor så går det bra att ställa dom i tråden eller via mail.

Klasser:Något anourlunda mot tidigare år

StylingCar - Rookie (För dom som tidigare inte deltagit under våra events samt inte klassas som proffs, en klass för dom som inte byggt om hela bilen också ska få en chans smile )

StylingCar - Amatör (Tidigare deltagit under tidigare event, och som inte räknas som proffs. Små sponsorer är tillåtna.)

StylingCar - Proffs (Bilar som har företag bakom sig som sponsor under bygget eller om ägaren jobbar inom yrket)

Best RaceCar I denna klass finns det nu bara ett första pris, har vart dåligt med bilar under tidigare träffar i denna klass, visar det sig att det blir stor efterfrågan så tas givetvis ett 2:a och 3:dje pris fram.

Best American Som det låter, amerikanarna får en egen klass och eget pris.

Utställarnas Val - Alla deltar automatiskt. Dommarna bedömmer.
Peoples Choice - Alla deltar automatiskt. Publiken bedömmer.

Utställaravgift: 0:-

Maila din anmälan till fredde@p-3.se

Med följande info:
Bilmodell, Namn, Telefonnummer, Mailadress (om annan än den du skickar ifrån) Utställarklass, Bild på bilen (om det är möjligt)

Mvh Fredde, med Crew

Allt jag ser är stänkskärmar o sprit

17 Inlägg
18 maj 2008
kommer också !!

158 Inlägg
19 maj 2008
Dom här träffarna brukar vara riktigt glassiga så det är klart att man kommer!

Administratör
11 899 Inlägg
19 maj 2008
Jag kommer också och ställer ut med några bilar här från Garaget, så kom gärna förbi och snacka lite och plocka ett nyckelband om inte annat. smile

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."

f.d. BMW-missbrukare
3 180 Inlägg
19 maj 2008
Kommer väl förhoppningsvis förbi jag med smile

Dont take life too serious, you'll never escape it alive anyway.
Bättre pissa i stuprännan än stupa i pissrännan.

104 Inlägg
19 maj 2008
Jag Kommer

21 Inlägg
20 maj 2008
Jag kommer smile

Team dBakuten
3 453 Inlägg
21 maj 2008
Hoppas på vädret då rå.. Då kommer nog jag med.. smile

dBAkuten
Billjudsveteran sedan 1989
TEAM dBAkuten
PROJEKTTRÅD!

23 Inlägg
21 maj 2008
Kommer oxå:P Gäller bara att få klart bilen;) (Någon som har nå bra tips på hur jag får bort Sikaflex från bakrutan? skriv GB) Perfekt när de är nära big_smile

German Engineering
9 083 Inlägg
21 maj 2008
Ska försöka komma dit men kan inte lova nåt smile

//Sam

Innehar SFROs bygghandbok så har du frågor, skicka gärna PM :)
Biltransport? Tveka inte att höra av dig :) Skicka PM :)

Sök