4256
Sök

dagens poliser....

68 Inlägg
5 maj 2008
Trådstartare
Dagen börjar med att man håller på att komma försent till plugget, blir så att man kör lite för fort tongue

När ja kommer i princip fram till pluggets parkering står polisen å skjuter me radar.....
Dom vinkar in mej fast ja inte hade kört för fort , (tror ja iaf ) big_smile

Dom ber om körkort, nykterhetstest å frågar om ja äger bilen......

Poliskvinnan avslutar me att be mej slå igång halvljuset å säger att mitt ena halvljus är sönder å ber mej byta det snarast.... Ja åker å parkerar bilen å tänker vilken idiotpolis då hon missar att ja fortfarande hade vinterdäcken på! haha big_smile

9 108 Inlägg
5 maj 2008
Men snälla nån, klaga? Det är väl bra att dom skjuter med laser utanför skolan där det minst av allt är välkommet med fyllos som kör för fort.

Sedan ska du väl bara vara jävligt nöjd med att hon var snäll och inte gav dig ombesiktning för lampan och sket i att kolla däcken? Att kalla henne idiot sedan var väl fan det mest otacksamma... Sedan sa du ju själv att du kört för fort innan så hon kan lika gärna ha släppt dig på det med.

DO IT LOW STYLE
1 342 Inlägg
5 maj 2008
Tacka och var glad istället för att kalla dem idioter

2 911 Inlägg
5 maj 2008
Aleks_ skrev:
Ja åker å parkerar bilen å tänker vilken idiotpolis då hon missar att ja fortfarande hade vinterdäcken på! haha big_smile

Flingpaketet i ditt kök ropar, det vill ha tillbaka körkortet från Legoland.

Sidledesförare
268 Inlägg
5 maj 2008
Ja, jag skulle vilja påstå att du, trådskapare, är retarderad. Poliserna skötte sig exemplariskt och du har inget som helst sätt att veta om dom la märke till dina däck eller ej. Dom kunde säkert ha satt dit dig för något riktigt jävligt om dom velat, var tacksam.

Man vet aldrig, före man vet

Dra mig i draken!!!
616 Inlägg
5 maj 2008
Hehe..... vissa folk e bra dumma... Och på fråga B svarar ja du kan juh fundera på vem av er ja menade nu...

Mvh// Okim // Jocke

F-14 Tomcat Fighterpilot
887 Inlägg
5 maj 2008
Decibel skrev:
Aleks_ skrev:
Ja åker å parkerar bilen å tänker vilken idiotpolis då hon missar att ja fortfarande hade vinterdäcken på! haha big_smile

Flingpaketet i ditt kök ropar, det vill ha tillbaka körkortet från Legoland.

lollollollollollollollollol
Haha! Roligaste jag läst på jävligt länge.. haha!

Ελευθερία ή Θάνατος !
"We want to follow a dream, yes it's true, but it's one thing to follow a dream and another to follow an obsession...A dream is more pure than obsession. A dream is about pride." /José Mourinho

VW-nörd?
4 332 Inlägg
5 maj 2008
Ganska efterbliven tråd detta...oj oj...

Living in the fastlane
2 616 Inlägg
5 maj 2008
hm idiotiskt inlägg. finns det ingen regel att man skall uppföra sig vuxet gorg?

9 108 Inlägg
5 maj 2008
Jag tänkte låsa tråden när jag först såg den men tänkte att fler skulle säga sin åsikt så grabben tänkte till lite till nästa gång, mission accomplished..

Sök