4422
Sök

Hur köpa en bil utan morsans vetskap? :D

Kräsen grafiker
1 775 Inlägg
8 maj 2008
XX_Super_Blackbird skrev:
Haha, nej till skillnad från dig som har Volvo och inte kan få fortkörningsböter... big_smile
skämt åsido ;D haha
Jag har åkt på en hel del fortkörningsböter jo, fast farsan tillåter mig att dra på lite extra i bilen när jag talar om för honom hur fint den går big_smile sista bötern åkte jag på när jag var ute och körde en Citroën BX GTi lite olovligt wink

Du är 17 o har fått fortkörningsböter och du kör bilar olovligt. Du har inte funderat på att börja tänka lite istället?
Och för övrigt, räcker det inte med en bil? Eller snarare ingen, för du får ju ändå inte köra skiten.

Whine whine!

Teddan
2 495 Inlägg
8 maj 2008
vilken jävla tråd .... att det finns dumma folk det vet vi alla.

Men att sitta skryta om hur jävla blåst man är och åker fast för fortkörning som 17åring ..........

Grattis du vinner  "dagens-idiot" , lycka till

www.byebyepolizei.se, för dig som gillar snabba bilar

5 198 Inlägg
8 maj 2008
Urkas skrev:
XX_Super_Blackbird skrev:
Haha, nej till skillnad från dig som har Volvo och inte kan få fortkörningsböter... big_smile
skämt åsido ;D haha
Jag har åkt på en hel del fortkörningsböter jo, fast farsan tillåter mig att dra på lite extra i bilen när jag talar om för honom hur fint den går big_smile sista bötern åkte jag på när jag var ute och körde en Citroën BX GTi lite olovligt wink

Du är 17 o har fått fortkörningsböter och du kör bilar olovligt. Du har inte funderat på att börja tänka lite istället?
Och för övrigt, räcker det inte med en bil? Eller snarare ingen, för du får ju ändå inte köra skiten.

skryter lagomt när kompisarn ska köra upp å han själv inte ens fått lämpen.. för den lär han inte ha OM han åkt dit för fortkörning UTAN körkort.. och fortkörningsböterna med hans far lär väl fadern ha fått.

SKIT tråd ytterligare en person som troligen skriver mer än han gjort..
Senast redigerat av gamlingen (8 maj 2008)

9 108 Inlägg
8 maj 2008
Med den livsattityden du har bör du lyssna på din mor. Låser här.

Sök