Hoppas detta är under rätt forumsområde.
Har lite frågor angående, som ni märkte i rubriken, Toyota Celica.
Jag har nämnligen planer om att köpa en i början av nästa år. Tidigare om jag har tur! Så skulle gärna vilja veta lite mer om dom osv. Har skrivit lite frågor nedanför. Kanske inte dom bästa frågorna eller så. Men kom inte på något bättre. Skriv annars lite efter egna erfarenheter osv som kan vara till nytta för mig.
Kom bara mer seriösa svar och inte med några dumma kommentarer.
Toyota Celica GT -94 - 175hk
Är det bra drag i dom?
Bra acceleration?
Är det farligt dyrt att trimma dom? (Vet, beror på vad man ska göra. Men vill bara ha lite hum om lite småtrim.)
Finns dom bara i FWD?
Hur är det med reservdelar osv? Dyra eller skapligt pris? Finns det mycket reservdelar?
Toyota Celica 2.0 GTI 16V - 91-frammåt - 156hk?
Är det bra drag i dom?
Bra acceleration?
Är det farligt dyrt att trimma dom? (Vet, beror på vad man ska göra. Men vill bara ha lite hum om lite småtrim.)
Finns dom bara i FWD?
Hur är det med reservdelar osv? Dyra eller skapligt pris? Finns det mycket reservdelar?
Toyota Celica GT4 Carlos Sainz -92 - 200-208hk?
Är det bra drag i dom?
Bra acceleration?
Något mer ni skulle kunna tillägga så skriv gärna. Vill gärna veta så mycket om Toyota Celica 90a och uppåt.
Tack på förhand.
Senast redigerat av synden (7 maj 2008)
When I get sad, I stop being sad and be awsome again. True story.
Felet med världen är att de dumma är så tvärsäkra på allting - och de kloka så fulla av tvivel.
http://blog.darkstar.se