3901
Sök

.....

VOLVO for life..
2 113 Inlägg
7 maj 2008
Trådstartare
lås tråden och ta bort den.
T-red och FiretraXx kladdade ner den.

over n´out
Senast redigerat av richardoo290 (8 maj 2008)

Teddan
2 495 Inlägg
7 maj 2008
hur många sånna här patetiska trådar ska det finnas ....

ingen bryr sig för att det står ett gäng ungdomar å lipar över bensinpriserna ..

www.byebyepolizei.se, för dig som gillar snabba bilar

DFFL
9 020 Inlägg
7 maj 2008
r-ted skrev:

ingen bryr sig för att det står ett gäng ungdomar å lipar över bensinpriserna ..

Håller med, sånt hjälper inte.

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

32 Inlägg
7 maj 2008
r-ted skrev:

Det är tur för politiker att det finns folk som dig... Så lätt det kommer att bli att höja ytterligare någon tia

Never argue with idiots.
They pull you down to their level, and beat you with experience.

1 062 Inlägg
7 maj 2008
Initativet är bra, men sprid detta till media samt åkerier o liknande om det skall få någon kraft

"You Go, we go!"

Gödseldräng
4 529 Inlägg
7 maj 2008
vart ligger rosenbad ?
jag är på
men varför inte blockera vägar ?
då lär det ju inte göra någon skillnad spärra av hela jävla stockholm istället yikes

VOLVO for life..
2 113 Inlägg
7 maj 2008
Trådstartare
TLO skrev:
Initativet är bra, men sprid detta till media samt åkerier o liknande om det skall få någon kraft

ni får mer än gärna sprida infon vidare!
och t-red vi är inga ungdomar vi är mellan 25-30 år allihop wink

VOLVO for life..
2 113 Inlägg
7 maj 2008
Trådstartare
Team-Adolfsson skrev:
vart ligger rosenbad ?
jag är på
men varför inte blockera vägar ?
då lär det ju inte göra någon skillnad spärra av hela jävla stockholm istället yikes

det är olagligt, tråden stängs med en gång och polisen dyker fort upp isåfall och risken finns att det blir ett uppror istället för en protest!

Teddan
2 495 Inlägg
7 maj 2008
rogan skrev:
r-ted skrev:

Det är tur för politiker att det finns folk som dig... Så lätt det kommer att bli att höja ytterligare någon tia

gilla läget och köp en bränslesnål bil, det är lösningen .

sen kan man ju ha nått "ballt" vid sidan om, jag gillar det svenska skyddsnätet och välfärden.

men du kanske inte vill betala en krona i skatt och leva som i usa. 

men alla höjningar är inte politikerna som gör ... det som är mest skrämmande med bensinpriserna är ju att den styrs av dollarkursen .
Alltså borde den vara billig , men det är den inte men så fort dollarn går upp så går bensinen upp .. men aldrig tvärtom .
det är värre än skatten

Fotograf @ Team Insane Racing
1 781 Inlägg
7 maj 2008
att protestera är väl ändå inte olagligt.. om det följer regler och normer?
och att säga att folk är patetiska för att dem vill ändra på någonting? det kallar jag då inte patetiskt!
Ni som säger att detta är patetiskt är för att ni själva inte vågar göra/ säga någonting. gör man inget kan man heller inte förändra något!!!!!

Team Insane Racing

DFFL
9 020 Inlägg
7 maj 2008
Malm3n skrev:
och att säga att folk är patetiska för att dem vill ändra på någonting? det kallar jag då inte patetiskt!
Ni som säger att detta är patetiskt är för att ni själva inte vågar göra/ säga någonting. gör man inget kan man heller inte förändra något!!!!!

Jag vill inte förändra något heller.

Att kunna köra bil är inte en rättighet, det är ett privilegie.
Har man inte råd så är det bussen som gäller.

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

ElectroRaggare
885 Inlägg
7 maj 2008
FireTraXX skrev:
Malm3n skrev:

ojoj, nu är det på väg att bli en 7-8 sidor lång tråd om glesbygdsfolk och storstadsfolk igen.... hmm

Chevrolet Tahoe -99 4x4 på M/T 33x13,5X20 däck
Dodge M880 -77 Blivande skogskung!

Teddan
2 495 Inlägg
7 maj 2008
NxV skrev:
FireTraXX skrev:
Malm3n skrev:

ojoj, nu är det på väg att bli en 7-8 sidor lång tråd om glesbygdsfolk och storstadsfolk igen.... hmm

tråden kommer spåra ur , precis som alla andra sånna här trådar

3 113 Inlägg
8 maj 2008
jag tycker vi bör göra något annat än bara att vända kappan efter vinden helt enkelt

Semper Fi

Sök