3869
Sök

Skaffa mobilt bredband? Bra eller Anus?

Stolt Volvoägare
4 913 Inlägg
16 maj 2008
Pappi skrev:
Jo jag jobbar faktiskt på Tele2 så jag vet hur de ligger till, tro mig smile självklart strypshastigheten till 30kbit/s efter 1 eller 5GB beroende abonnemang, men det är knappt så man kan öppna en internet ruta med den hastigheten så det är lika som 0 för mig smile

Spelar ingen roll om du jobbar på Tele2 eller som skoputsare åt kungen, du skrev fortfarande inte som det är.

Pojkar kör turbo. Män kör V8.

OEM <3
6 957 Inlägg
16 maj 2008
Trådstartare
John87 skrev:
Pappi skrev:
Jo jag jobbar faktiskt på Tele2 så jag vet hur de ligger till, tro mig smile självklart strypshastigheten till 30kbit/s efter 1 eller 5GB beroende abonnemang, men det är knappt så man kan öppna en internet ruta med den hastigheten så det är lika som 0 för mig smile

Spelar ingen roll om du jobbar på Tele2 eller som skoputsare åt kungen, du skrev fortfarande inte som det är.

Ok, balla inte ur tråden tack, tkr den e jävligt rörig, en del säger att 3 är bäst, telia osv.
Men dom enda som tilltalat mig lite mer är ju Tele2 faktiskt smile
Kommer att användas för Gorg surfning, blocket ja de gamla vanliga, ingen tankning etc.
Letar efter abennomang där ja inte behöver betala mer än typ 200kr/månaden
Kanske sitter max 2x3 timmar om dagen om ens de...

Sen så e ju 3 testvinnare men antar att de beror på att dom sitter i innerstaden å prövar?

Mvh

Ps: ja letar efter paket med abennomang, modem å dator inget annat smile

OEM <3

Yrkesförare
1 267 Inlägg
16 maj 2008
Kör med 3:s mobila bredband. Funkar hur bra som helst. Betalar 199:-/mån och får surfa hur mkt man vill samt får en hastighet upp till 7,2mbit/s. Brukar komma upp i ca: 4-5 mbit/s.

GBrt (Göteborg Borås Race Team)

LicensRörSvetsare
1 290 Inlägg
16 maj 2008
Bjork skrev:
John87 skrev:
Pappi skrev:

Ok, balla inte ur tråden tack, tkr den e jävligt rörig, en del säger att 3 är bäst, telia osv.
Men dom enda som tilltalat mig lite mer är ju Tele2 faktiskt smile
Kommer att användas för Gorg surfning, blocket ja de gamla vanliga, ingen tankning etc.
Letar efter abennomang där ja inte behöver betala mer än typ 200kr/månaden
Kanske sitter max 2x3 timmar om dagen om ens de...

Sen så e ju 3 testvinnare men antar att de beror på att dom sitter i innerstaden å prövar?

Mvh

Ps: ja letar efter paket med abennomang, modem å dator inget annat smile

Jag har 3 för 199kr månaden. Funkat grymt bra! Hastigheten är dock bara skitsnack. Har testat mitt i sthlm med turbo3G och där kom jag upp i 4mb/s Tre själva säger upp till 7.2mb/s... Är de nånstans de är bra mottagning så ska de väl vara i centrala sthlm... Men annars så är Tre bäst tycker jag! Bra pris och obegränsat användande!

Tycker du att din chef är dum? De är kanske därför du har ett jobb...

1 582 Inlägg
16 maj 2008
John87 skrev:
Pappi skrev:

Eller så var det du som missuppfattade allting lilla John smile

OEM <3
6 957 Inlägg
17 maj 2008
Trådstartare
Pappi skrev:
John87 skrev:
Pappi skrev:

Eller så var det du som missuppfattade allting lilla John smile

Flörta med varandra kan ni göra i varandras GB eller PM:a varandra, inte här!!

Börjar ju luta lite åt 3 igen nu när ja surfat runt på nätet här tongue
Gah, beslutsångest... hmm

OEM <3

509 Inlägg
17 maj 2008
Boostrider skrev:
Thiger_84 skrev:
Jag har 3-mobilt bredband å de är riktigt anus. Kör på fast istället..

Sen finns de ju sånna som jag som inte kan få fast utan de enda som finns är mobilt.
Lite tråkigt när dom på andra sidan e45 har riktigt bredband.

Tycker de funkar bra. Ska man ladda musik så blir de lite trögt men kollar man filmer här eller på youtube så går de an.

Tråkigt att du inte kan ha fast.
Här funkar inte 3 nå vidare iaf. sad Min mobil var snabbare.

Sök