3110
Sök

faan va gött jag blev inte lurad

Administratör
11 911 Inlägg
15 maj 2008
Polisanmäl, om han åker dit så är det bara en bonus. Om inte annat så bidrar det till statistiken...

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."

1 417 Inlägg
15 maj 2008
inte hade då jag åkt land och rike runt för 800:-
Bättre att prova polisanmäla. Prata med annonsajten/forumet om eventuella personuppgifter osv kanske.

385 Inlägg
15 maj 2008
blev lurad på 5000 spänn hade killen person nr hem adress o allt men de la ner fallet.
Så tyvärr

preem pump
836 Inlägg
16 maj 2008
Trådstartare
fick grejjerna som jag beställt och betalt idag, killen har alltså INTE lurat  mig.
juhuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu

wrooooom.ptshhhhhhhhhhhiiiiiiiiiii

Ûbersturmstekare
534 Inlägg
17 maj 2008
Grattis. Då kan du lägga ner basebollträt och avboka gotlandsbiljetterna.

Jösses.. problem med tålamodet, eller? wink

1 268 Inlägg
17 maj 2008
nimoz skrev:
blev lurad på 5000 spänn hade killen person nr hem adress o allt men de la ner fallet.
Så tyvärr

det är så polisen jobbar oftast det enda i princip som betyder nåt är att snoka efter nån som är lite gasglad emellanåt... istället för att ägna sig åt bedrägerier samt mord våldtäktsfall etc etc

och polisen säger att dom får för lite respekt... men konstigt då dom inte ger nå gott intryck att dom finns där när man behöver dom..... stod i tidningen häromdagen att Polisen i Gbg fått JO-kritik för blandannat dåligt jobb när det gäller olika fall osv

men men man får väl ta saker å ting i egna händer trots att man kan åka dit för det... (oxå ett fall som e idiotiskt prio av polisen när dom själva inte ville hjälpa till från början)

preem pump
836 Inlägg
17 maj 2008
Trådstartare
pUs skrev:
Grattis. Då kan du lägga ner basebollträt och avboka gotlandsbiljetterna.

Jösses.. problem med tålamodet, eller? wink

öhhhhhhhhhhh nä, vad menar du.
bara för att jag inte tillåter någon stjäla från mig ostraffat så har jag problem med tålamodet?????
va va va va va lol
Senast redigerat av mannen666666 (17 maj 2008)

8 156 Inlägg
17 maj 2008
Gratulerar!
Hur många dagar tog det från att du misstänkte honom för att vara bedragare tills att du fick grejerna?

| Moderator
| Medio tutissimus ibis.
| I mitten skall du gå säkrast. (Ovidius)

804 Inlägg
17 maj 2008
Decibel skrev:
Bobo skrev:
Decibel skrev:

Svar ja.

Hur kan ett internet alias vara straffbart?

Det är straffbart att anklaga någon annan (förtala) för brott eller som klandervärd, oavsett om det är sant eller inte.

Denna tråden blev ett bra exempel på varför det är så. smile

preem pump
836 Inlägg
18 maj 2008
Trådstartare
Phaetoon skrev:
Gratulerar!
Hur många dagar tog det från att du misstänkte honom för att vara bedragare tills att du fick grejerna?

en vecka.
grejjen var ju den att jag såg att han hade varit inne på forumet och skrivit å så men han hade inte svarat på mina meddelanden.
jag bad honom höra av sig
han hade nämligen lovat att skicka paketet en viss dag och sen höra av sig med kollinummret.
istället då så lät han både bli att svara mig och han hade (visade det sig) inte skickat paketet heller.
men nu är det här

Better than God \o/
1 883 Inlägg
18 maj 2008
Tålamod ffs. Jag vart lovad att få två paket denna vecka. Ett från "en stor firma i USA" och ett från en "viss bonde i småland" men inte fått något av dem. Skriker inte högt för det utan är tämligen säker på att de kommer nästa vecka....

Beware the lollipop of normality. Lick it once, and you suck forever.
"Ungdomar borde förbjudas, de för bara ett jävla liv..." :-)

5 198 Inlägg
18 maj 2008
MrTurbo skrev:
Tålamod ffs. Jag vart lovad att få två paket denna vecka. Ett från "en stor firma i USA" och ett från en "viss bonde i småland" men inte fått något av dem. Skriker inte högt för det utan är tämligen säker på att de kommer nästa vecka....

Jo men fan... skrik i största bästa forum.. åk ut med bollträet å trettioelva stora kompisar...

Sök