Har du handlat där? Har någon handlat från den sidan? Jag vill veta om dom är seriösa eller inte. För dom har samma produkter men för halva priset.
Det finns ngn tråd om där bland annat jag tänkte beställa och vart avskräckt då en annan berättat hur han fått stressa på företaget i om det var 2 eller 3 månader med daglig kontakt med dom och undrar vart hans paket är, och det värsta är att man betalar i förskott.
Tjenare! Ska ni köpa Xenon, så ska ni kolla in här hos X-Spec, de har grymt bra priser och inga skitgrejer, snabba leveranser och bra service! Är jättenöjd med mina grejer därifrån!
Tjenare! Ska ni köpa Xenon, så ska ni kolla in här hos X-Spec, de har grymt bra priser och inga skitgrejer, snabba leveranser och bra service! Är jättenöjd med mina grejer därifrån!
Måste vara den billigaste SVENSKA sida jag nånsin sett! Lär ju bli några beställningar där i fortsättningen!
Måste vara den billigaste SVENSKA sida jag nånsin sett! Lär ju bli några beställningar där i fortsättningen!
Det är billiga och bra, kör med de i båda mina bmw bilar är sjukt nöjd