Nu på måndag ska jag lämna iväg min takvinge. ögonlock och täckbrickor till S70in på lack!
Har dock lite beslutsångest vilken färg jag ska lacka ögonlocken och täckbrickorna i!
Eftersom jag har svart toning, svarta klarglas och ska lacka läppen på r vingen svart så tror jag de kan bli snyggt med svarta ögnlock och svarta täckbrickor på kofångaren! Men jag är lite tveksam.. Vad tror ni?
Ev så ska jag längre fram i sommar leta reda på 1 par ace tyson black fälgar åxå!
blir nog blåa ögonlock och täckpluggar... Takvingen ska skickas tillbaka! Såg ju jävla konstigt ut när jag provmonterade den.. hängde lixom neråt.. Så den ödslar vi ingen färg på, Är helt besviken! Får se om de finns nått annat företag som har en bättre..
blir nog blåa ögonlock och täckpluggar... Takvingen ska skickas tillbaka! Såg ju jävla konstigt ut när jag provmonterade den.. hängde lixom neråt.. Så den ödslar vi ingen färg på, Är helt besviken! Får se om de finns nått annat företag som har en bättre..
förmodar att det är den nya takvingen som finns? den hänger neråt "orginal", den gör även det på v70 bilarna, så det är därför den också gör det. men enligt mig ser det jäkla nice ut, har en sådan till min också.
förmodar att det är den nya takvingen som finns? den hänger neråt "orginal", den gör även det på v70 bilarna, så det är därför den också gör det. men enligt mig ser det jäkla nice ut, har en sådan till min också.
Hade takvingens ytterkant varit 3-4 cm högre upp hade det sett asgrymt ut! Nu såg de bara skumt ut med en takvinge som hänger neråt och en r vinge läpp som pekar uppåt..