4464
Sök

dekal (ställe där man får göra egna?)

2 Inlägg
11 maj 2008
Trådstartare
har tittar runt på internet o hittar inget ställe där man kan göra egna dekaler, exakt hur man vill och exakt sina egna mått, skulle behöva dekal som är 22cm lång o 1cm bred, någon som vet nån reklambyro,dekal sida eller själv kan fixa detta?

Saabvilde!
1 708 Inlägg
11 maj 2008
www.dekaltrim.se

De har tror ja! big_smile

God created weak gearboxes for SAAB to give the Volvo suckers a slight chance! ;)

Stressfläkt Racing
337 Inlägg
11 maj 2008
rasko skrev:
har tittar runt på internet o hittar inget ställe där man kan göra egna dekaler, exakt hur man vill och exakt sina egna mått, skulle behöva dekal som är 22cm lång o 1cm bred, någon som vet nån reklambyro,dekal sida eller själv kan fixa detta?

hör med "airflowfredde" här på garaget. han har en firma, freddesign.se

2 Inlägg
11 maj 2008
Trådstartare
Larsson_Power skrev:
www.dekaltrim.se

deras mått passar inte exakt, eller så äre bara jag som är kass på att hitta men tittade och dom hade 20cm bara, men då blir det för brett :\

född blåvit
624 Inlägg
11 maj 2008
rasko skrev:
Larsson_Power skrev:
www.dekaltrim.se

deras mått passar inte exakt, eller så äre bara jag som är kass på att hitta men tittade och dom hade 20cm bara, men då blir det för brett :\

Finns det möjlighet att få egna logotyper utskurna?
Ja, maila en bild (gärna .eps, .cdr, .ai) Samt storlek, färg, antal så ska du få ett pris! mailto:order@dekaltrim.nu

eller kanske...

Ni har inte dekalen i den storlek jag vill ha. Vad göra?
Du kan beställa den närmaste storleken och sedan skriva exakt storlek under kommentarer i kassan så löser vi det. Är den största vi har i webshoppen för litens så maila oss för prisuppgift

smile

EasyCarbon
173 Inlägg
12 maj 2008
adå. Jag kan nog fan fixa det till dig. Trycker upp själv. strazer@hotmail.com lägg till på msn så snackar vi mer där. Andra som läser detta får också gärna adda om ni behöver något i dekalväg.  Keep up the good work..

200sx S13 -92
The devil is not as frightful as he is painted

Sök