4271
Sök

svårsåld saab???

Allt-i-allo
64 Inlägg
13 maj 2008
Ordlekar? Fin Fet Fisk?

Mitsubishi Lancer Evolution III GSR, med en idiot bakom ratten. Pass upp!

Ratthållare PÅ Elite Nivå
5 650 Inlägg
13 maj 2008
Trådstartare
lamdan va saab orginal + att den innan va fel skravad osv och allt byttes på saab destuom

erixon89
13 maj 2008
volvo_dude skrev:
varför ska saabs va så svår sålda även till rea priser? slänger man ut en volvo ären borta lika fort lr beror de på att ingen vill ha saab? börjar fundera

Håller med hadde en sådan saab som du har exakt fast med talladega kjolpaket talladega ratt och vingen..lad ut den för 10 en som kollade på den..tillslut gick den för 4500  sjukt ju..

Queen Of Hearts
1 300 Inlägg
14 maj 2008
Folk tror att allting är gratis nu för tiden och är inte beredda att betala något för det dem vill ha.

Kvittar hur fin och så bilen är... Tyvärr.

I do it my way

Eldknast
915 Inlägg
14 maj 2008
Det är väl snarare så att utbudet har ökat markant när det blivit så lätt och billigt att låna till ny bil. Vilket gör att en begagnad bil inte håller sitt värde lika länge som förr.

Tiden är rolig när det går fort... :)

VW-nörd?
4 332 Inlägg
14 maj 2008
Tror faktiskt den hade passat min mor som behöver en bil...
Hur som helst, kanske kunde få se annonsen, kanske är "dåligt skriven"?
Sen stämmer de nog de här att folk köper mkt nytt, diesel går ju uta helvete o dom här Aygo osv ser man ju nästan lika ofta som en Volvo i GBG. Nej nu ljög jag, men de har blivit väldigt många tongue Folk väljer väl helt enkelt å leasa såna småttingar istället :S

998 Inlägg
14 maj 2008
Mortalis skrev:
Tror faktiskt den hade passat min mor som behöver en bil...
Hur som helst, kanske kunde få se annonsen, kanske är "dåligt skriven"?
Sen stämmer de nog de här att folk köper mkt nytt, diesel går ju uta helvete o dom här Aygo osv ser man ju nästan lika ofta som en Volvo i GBG. Nej nu ljög jag, men de har blivit väldigt många tongue Folk väljer väl helt enkelt å leasa såna småttingar istället :S

Håller med dig där med Aygo, ser dom överallt, har en kompis som jobbar på toyota´s plåt avd, han säger att dom kör som idioter dom som har dom, nästan alla bilar dom fixar till är en Aygo. Kostar inte så mycket heller kanske därför dom gör så.

En länk till din annons?

it looks like the one that once did the wanting suddenly wants to be wanted by a different wanting that has a want of wanting that has never been wanted for the sake of wanteness.

VW-nörd?
4 332 Inlägg
14 maj 2008
Jo Aygo (och dess syskon) är ju billigt byggda, riktigt billigt byggda. Reservdelar o försäkring är löjligt billigt, iaf för Toyota.

2 182 Inlägg
14 maj 2008
Mortalis skrev:
Jo Aygo (och dess syskon) är ju billigt byggda, riktigt billigt byggda. Reservdelar o försäkring är löjligt billigt, iaf för Toyota.

Sen får vi inte glömma att de ä ohyggligt jävla fula wink

Hallå är det polisen? Det står en vacker man i mitt hus! O, vänta ett tag, det är ju jag.
-Johnny Bravo

VW-nörd?
4 332 Inlägg
14 maj 2008
nää, rätt tuffa ju smile iaf peugeoten i vitt med lackerade stötdämpare, vill ha om ja blir miljonär också

5 650 Inlägg
14 maj 2008
Trådstartare
här e länken till annonsen som nån frågade efter http://www.blocket.se/vi/16305427.htm?ca=10_s
tycker den blev rätt hyfsad skriven ändå iof kan inte ändra nu ändå min mobil e spärrad för betal samtal

huh?
10 427 Inlägg
14 maj 2008
volvo_dude skrev:
här e länken till annonsen som nån frågade efter http://www.blocket.se/vi/16305427.htm?ca=10_s
tycker den blev rätt hyfsad skriven ändå iof kan inte ändra nu ändå min mobil e spärrad för betal samtal

Skulle haft lite flera bilder, bl a på inredningen/framstolarna.
Tror jag skulle göra en del faktiskt smile Priset är det ju inget fel på
heller.. motsvarande likvärdig Volvo 850 eller 940 skulle ju kosta runt 15000.

Får hålla ut så länge som möjligt. Försök sälja till någon bekant! big_smile

8 156 Inlägg
14 maj 2008
Jag tror att många äldre lite större bilar är svårsålda just nu.
Att bensinspriset är på väg upp mot 14 kronor spelar nog in.
Folk som vill köpa en billig bil idag köper en mindre bil.

| Moderator
| Medio tutissimus ibis.
| I mitten skall du gå säkrast. (Ovidius)

5 650 Inlägg
14 maj 2008
Trådstartare
steifan skrev:
volvo_dude skrev:

Skulle haft lite flera bilder, bl a på inredningen/framstolarna.
Tror jag skulle göra en del faktiskt smile Priset är det ju inget fel på
heller.. motsvarande likvärdig Volvo 850 eller 940 skulle ju kosta runt 15000.

Får hålla ut så länge som möjligt. Försök sälja till någon bekant! big_smile

hade inte råd och sätta ut med fler tyckte 90 kr för en annons va för dyrt sen skulle de ha exra för fler bilder så fick räcka

finns plan b om ingen vill ha den så "skroten" men tycker den e för bra för och skrotas än iaf
ska köpa volvo tic när lönen kommer så blir man inte av me saaben tills dess så har man inte så mkt val

Sök