740_mannen skrev:Kortslutning skrev:ohh gud vad smart ni är asså... Fattar ni inte att det är pga brist på bensin i USA och så som priserna går upp?! Använd hjärnan 2 sekunder så borde ni fan fatta ngt. alla jävla protestlistor och sånt är = 0 resultat. Hade ni tänkt att svergie ska börja pruta(eller stavas det med 2 "t") på bensinen eller? tror dom inte säljer till sverige då..
Gör som andra börja tanka med E85 ist, sparar fan 80kr tank just nu och jag kan nog höja till 50% E85 snart pga att min klarar med det men alla bilar klarar E85 till en gräns så gör det ist, välkommen till det nya samhället där man får betala för sitt...
Inget illa menat men ni är bara pinsamma som blockar upp mackarna, hade jag haft en gammal rutten långtradare hade jag kört rakt igenom er om ni blockat vägen i onödan. Säger dock inte att dom är oskyldiga för dom kan vara snälla och sänka skatten lite om dom är lite snäll för när alla börjat fatta att man ska blanda med E85 så lär den la gå upp med men man får vara glad så länge.
Blir så trött på sånna människor som du ! som bara kan infinna sig i att Betala mer bara för att regeringen vill ha in mera flis. Nä ni dumma jävla idioter som röstade på moderaterna och liknanade det är dem ni kan tacka ! Att allt skulle bli billigare ? hmmm de blev fel vi menade dyrare.
Å sen e d väl Skatten och det är regeringen som bestämmer hur mycket skatt dom lägger på. Bensinen e billigare i Usa också väl. Plus att vi betalar ca 7,86 kr i skatt lr nåt. Men sen är det ju pundare som bestämmer det också.
Tycker det är bra intiativ av folk !
Vart får du bensinen ifrån då? Suger du ur tankarna på andra stackare eller? Tror nog att du också tvunget köper bensinen som alla andra.. Kom på en bättre idé än att ställa sig ivägen på en mack, ni kan ju lika gärna ställa er ivägen för ett flygplan på arlanda, dock så tjännar de mer till..
Vi betalar ju skatt för sjukvård etc, gör USA det? näää de gör dom inte, dom får betala sin sjukvård själva. Äsch jag ger upp i denna tråd och allt om bensinuppror, finns 1 miljon scenarion som man kan tjafsa om i evigheter
0
0
0
0