tja. funderar på vad kan sbp säga om en roterande ljuddämpare under bes? altså en turbo som inte laddar något.? kan ju knappast räknas som effekt ökning lr?
de tror ja faktiskt de kan klaga på, ävrn om den inte gör någon effekt så är den juu ändå turbokonverterad
jo men laddar den inget så ger den ju ingen effekt.. i värsta fall får man väl skruva dän wgn då kan den inte ladda någonting :S då är de ju bara en roterande ljud dämpare
de tror ja faktiskt de kan klaga på, ävrn om den inte gör någon effekt så är den juu ändå turbokonverterad
jo men laddar den inget så ger den ju ingen effekt.. i värsta fall får man väl skruva dän wgn då kan den inte ladda någonting :S då är de ju bara en roterande ljud dämpare
Den är fortfarande turbokonverterad så det krävs en regbesiktning
hur ska du visa att den för det första inte ger nått för det andra varför du har den?... att det är nån snurrande ljuddämpare som sitter där kommer dom aldrig gå på...
kan väl ha den för utseendets skull å sitter de ingen wg pån då går ju avgaserna rakt ut iaf. å ja den blir som en ljud dämpare. körde utan dämpare på min 740/s90tic å 3 tums system. lät inte mer än va en gl med borttagen bakre dämpare lät. så varför skulle man inte kunna få ha så? lär ju inte påvärka några värden iaf.
Du får väl ringa till din bilprovning och fråga..men ingen är nog så dum så dom går på den enkla, oavsett förklaring. du blir nog mest dumförklarad!
vadå va e de för dumt med de? å varför ska dom ifåga sätta hur jag vill ha mitt motorrum? ger inga som hällst effekter å inga andra värden skulle jag tro. så varför skulle inte de gå?
har du tur så missar dom att din "snurrande" ljudämpare sitter där har du otur bil det föreläggande om reggbess eller återställande av motor
den är ju inte turbo konterterad om inte turbon funkar. de måste ju vara som att sätta 3" system i en bil de e ju mer trim än att ha en roterande ljud dämpare?
för att bilen är i grund och botten inte reggad med turbo därför får du inte ha en under huven..... ha den i bagaget om den nu är så viktig den gör lika mycke nytta där som under huven om du nu tvångt måste ha en i bilen
för att bilen är i grund och botten inte reggad med turbo därför får du inte ha en under huven..... ha den i bagaget om den nu är så viktig den gör lika mycke nytta där som under huven om du nu tvångt måste ha en i bilen
ja men de är fortfarande inte svar på min fråga. bilen är ju inte reggad med 3" system häller så får man inte ha de då? lr öppet filter? dom säger ju inget om de så varför gnälla på en sak som bara sitter där å minskar ljudet även om det ät en turbo som bara sitter för syns skull men inte ger nån effekt?.