Inte för att vara otrevlig, men fan, ska ni allvarligt tävla i att svälja mos i Stenungsund av alla städer i Sverige den 15:e juni? Om det är på fullt allvar att ni kommer utföra den här tävlingen, och gärna att minst 5 personer deltar, så kommer jag med stort intresse att komma och besöka evengemanget.
Hehe... det är nästan så man måste ner och kolla på er när ni tävlar. Målfoto?
Målfoto? Typ som..den med mest mos i ansiktet vinner? Nejdå, nu får du komma och TÄVLA med oss, du har 3 veckor på dig att träna!
Hmm.. njae. Riktigt så bra tycker jag inte om mos, om inte annat kanske jag inte vill äta nåt mer mos i framtiden, och dessutom må dåligt på kuppen.. hehe
Då är jag hellre åskådare och skrattar MED och inte åt er.. hehe
Inte för att vara otrevlig, men fan, ska ni allvarligt tävla i att svälja mos i Stenungsund av alla städer i Sverige den 15:e juni? Om det är på fullt allvar att ni kommer utföra den här tävlingen, och gärna att minst 5 personer deltar, så kommer jag med stort intresse att komma och besöka evengemanget.
MVH Matte!
haha ja tävling är de allt, vinsten är en ny mostallring eller nått va vet jag men jag ska iaf tävla
Vinsten är en ny tallrik? Måste man äta upp den också?
Är det någon som arrangerar denna tävling eller är det något som ni kör med själva?
det är en kul grej bara planering är väl inget direkt måste vi ska ju bara äta mos. men lite beroende på hur många de blir så kanske vi iaf får förvarna dom att de kommer gå åt mos:P
Vinsten är en ny tallrik? Måste man äta upp den också?
Är det någon som arrangerar denna tävling eller är det något som ni kör med själva?
det är en kul grej bara planering är väl inget direkt måste vi ska ju bara äta mos. men lite beroende på hur många de blir så kanske vi iaf får förvarna dom att de kommer gå åt mos:P
Ok, så det är du och ett gäng som bara åker dit och käkar en massa då med andra ord? Gjort det förut?