3343
Sök

Stylingtips Mb 190

13 Inlägg
14 maj 2008
Trådstartare
Någon som kan hjälpa mig att tipsa om vad jag kan göra med Mercan? Både utvändigt och invändigt tongue

Är det tillåtet att ha neonljus under bilen? Har hört att man inte får ha det, men har sett flera som haft det wink

Det som inte dödar gör ont
2 668 Inlägg
14 maj 2008
som jag förstår det så för man inte ha neon under bilen för att det kan störa andra bilister sen är det ju fult tycker jag. ser ut som ett rymdskepp drar förbi

köp några snygga fälgar byt til vita blinkers tona lite kanske lacka ner den om du har mycke pengar över..
sänk den,kapa eller köp sänkfjädrar
Senast redigerat av azid (14 maj 2008)

2slow

13 Inlägg
14 maj 2008
Trådstartare
azid skrev:
som jag förstår det så för man inte ha neon under bilen för att det kan störa andra bilister sen är det ju fult tycker jag. ser ut som ett rymdskepp drar förbi

köp några snygga fälgar byt til vita blinkers tona lite kanske lacka ner den om du har mycke pengar över..
sänk den,kapa eller köp sänkfjädrar

Sänkning är kanske inte en hit när jag ska dra hästtransport wink

Finns det typ någon bakvinge man kan sätta på den? Den är så ful bak just nu roll

2 668 Inlägg
14 maj 2008
finns ju hur mycke som helst bara öppna ögonen själv.

plätt lätta saker får man fixa och kolla upp själv

2slow

13 Inlägg
14 maj 2008
Trådstartare
azid skrev:
finns ju hur mycke som helst bara öppna ögonen själv.

plätt lätta saker får man fixa och kolla upp själv

Jag har ju inte så bra koll som du kanske märkt wink vet inte vart jag ska börja titta roll

2 668 Inlägg
14 maj 2008
börja med att söka på blocket.se under bildelar finns lite grejer där till 190e sen kan du googla och kolla runt lite

2slow

Driifter;)
1 630 Inlägg
14 maj 2008
sök på din bilmodell på garaget? finns säkert ett par 100 st mera o kolla på.. o även liknande modeller får man ju idéer av så kolla bara..

Trimma för att köra fort? NÄ, Brett;)

Sök