3486
Sök

Inför: RushRacing Festival. Utställning 26 priser, Lagligt 402m StreetRace 9 aug Lör 2008.

Bilbyggare!!!
595 Inlägg
6 juni 2008
Funderar starkt på att komma! Hoppas det ej krockar med något annat bara! Skulle kanske testa några repor med bilen med! Mest för skojs skull....

686 Inlägg
16 juni 2008
Trådstartare
nu håller vi på för fullt att bestämma vilka priser vi skall ha. och entree priser osv. så under veckan nu kommer det komma all info.

varmt välkommna är ni alla på ett grymt event kommer bli riktigt kul detta.

RushRacing

Bilbyggare!!!
595 Inlägg
16 juni 2008
WHITE--RR skrev:
nu håller vi på för fullt att bestämma vilka priser vi skall ha. och entree priser osv. så under veckan nu kommer det komma all info.

varmt välkommna är ni alla på ett grymt event kommer bli riktigt kul detta.

Väntar på mer info! Låter helt klart intressant redan....

aka Lilla My
122 Inlägg
17 juni 2008
vi lär åka ner om vi inte jobbar då big_smile ska se om man kan få med fler bilar...

422 Inlägg
17 juni 2008
lätt att man kommer...smile

Livet är inte lätt när de är svårt, och inte svårt när de är lätt...

686 Inlägg
17 juni 2008
Trådstartare
Kommer vara så att det kostar 100:- per bil som ska ställa ut, 50kr extra för dem som vill ha el. 300kr per bil för dem som ska köra.
Dvs är man tex 4 pers i en bil så går det ut på 75kr per skalle för dem som vill köra. annars blir det 25kr.
Låter kanske mycket men endå inte med tanke på att det är per bil man betalar.

Kommer att vara 26 stycken Priser när det gäller utställning därav 3 stycken Best burnout 1:a 2:a & 3:e plats.

Kommer vara Lagligt StreetRace på 402m ute på Anderstorps Motorbana på flygrakan, sen får man köra lite mer än halva banan tillbaka för att få köra igen.
Körningen kommer ske under 2 timmar från Klockan 12.00 till 14.00 så vi kommer hinna köra en hel del.
Under dagen kommer det även finnas andra Racingklasser som kör.

Detta är lite info iaf kommer skriva in mer info i första inlägget under veckan med exakta tider osv.

mvh AKki
Senast redigerat av WHITE--RR (17 juni 2008)

RushRacing

I didn't spank you. I high fived your ass!
963 Inlägg
17 juni 2008
Kommer det endast vara 402m under dessa 2 timmar? Kommer möjlighet att testa banan under dessa eller andra tider under dagen? Vem kommer hyra banan resten av dagen, man kanske kan köra tillsammans med dem?

367 Inlägg
17 juni 2008
jag kommer med "Tha Bitch" låtert skiit najs som faan smile

en gång Corrado alltid Corrado ;)
www.CorradoClubSweden.se
Varför VW? - Lagom investering, Inte lika svettig som merca, eller törstig som en Bmw, Eller tung som en Audi.

Bmw Love
164 Inlägg
17 juni 2008
fan va skoj! lätt att man kommer dit!!

Bmw är ingen bil, det är en livstil!

686 Inlägg
17 juni 2008
Trådstartare
TCG skrev:
Kommer det endast vara 402m under dessa 2 timmar? Kommer möjlighet att testa banan under dessa eller andra tider under dagen? Vem kommer hyra banan resten av dagen, man kanske kan köra tillsammans med dem?

.
Som jag skrev kommer endast vara 402m körning där ni får köra halva banan tillbaka då kan man ju testa bilen lite iaf.
Det kommer vara andra racingklasser som kör under dagen också. kommer vara tex s60challenge o sånt.

Detta är ju trots allt vårt första event med körning på banan.
Om det blir bra detta året kommer vi få vara ännu mer på banan o ev ha bankörning, 402m körning på en o samma dag.

Men till en börja med så kör vi så hära.

mvh

RushRacing

Bilbyggare!!!
595 Inlägg
506 Inlägg
17 juni 2008
jag kommer absolute vara där! Kommer ställa ut å köra d mesta som går! Banny is the shit:P

https://www1.garaget.org/gallery/archive/49995/377464_07garv.jpg
wroom

Born to be wild and crazy

686 Inlägg
17 juni 2008
Trådstartare
Henrik Elg skrev:
Vilka klasser kommer finnas för utställare?

Nästa vecka på måndag ska vi ha ett möte med lite gubbar från motorbanan och då kommer vi få reda på om vi kan ha alla priser vi vill ha och då vet vi hur allt kommer att funka. så på måndag nästa vecka får ni hålla utkik här så kommer det komma upp allt.

Tider. Vilka klasser det kommer vara som kör på banan under tiden vi är där. vilka klasser vi kommer ha på utställningen.
Som sagt håll ett öga på forumet på måndag kväll efter 20.00 tiden då kommer det stå precis allt.

mvh AKki

RushRacing

686 Inlägg
17 juni 2008
Trådstartare
Banny69.   De gött banny sån inställning gillar vi tongue

RushRacing

Golden Gross Owner
312 Inlägg
18 juni 2008
Klart man kommer. Hoppas att man hunnit lacka om bilen tills dess big_smile
Ska nog kunna dra med mig lite folk ifrån göteborg oxå.
Senast redigerat av GOLDEN (18 juni 2008)

1 587 Inlägg
21 juni 2008
Hoppas de kommer mkt folk på detta nu big_smile !!! Kom igen nu, såna här grejer händer inte varje dag big_smile Tycker alla borde boka in detta o köra hit o ha skojj som fan !! big_smile

Bajsapa
316 Inlägg
22 juni 2008
jag kommer o kör lite me 142an. någon som vet någon  som kan bestycka förgasare?

686 Inlägg
23 juni 2008
Trådstartare
så nu har alla klasser och info kommit upp.. LÄS FÖRSTA SIDAN.

hoppas så många som möjligt vill och kan komma.

vartm välkommna

mvh

RushRacing

Low is a lifestyle
956 Inlägg
23 juni 2008
Banny69 skrev:
jag kommer absolute vara där! Kommer ställa ut å köra d mesta som går! Banny is the shit:P

http://www1.garaget.org/gallery/archive/49995/377464_07garv.jpg
wroom

banny... glöm inte att gasa i starterna bara wink

Jag ska försöka komma. försök isf att få för utställarna så de inte är 50cm mellan bilarna. gör så folk kan gå runt. för de gör alla andra felet att man knappt kan öppna dörrarna.

mvh

Inredningsverkstaden.nu
Bilradiohuset.se

Tjofs Media/MaxxStreet
2 362 Inlägg
23 juni 2008
Banny69 skrev:

http://www1.garaget.org/gallery/archive/49995/377464_07garv.jpg
wroom

Fan vilken snygg bild måste jag såga. duktig fotograf det där.. (haha)

Se där Akki, ni har fått ihop något, fan vad gött, räkna med oss! men som Geiros skriver, utsällning bilarna ska INTE stå jätte nära varandra.. man ska kunna gå runt bilarna och fota dom sov..

Räkna med StreetSTS big_smile

MaxxStreet - För gatbilar och drifting
Tjofs Media - Foto/Video/Grafik

Sök