2975
Sök

valsning av skärmar

6 Inlägg
22 maj 2008
Trådstartare
hejsan.nu är det så att jag köpt 20" fälgar till min s4.bara de att jag inte vågar slänga på bredare däck för tror att det kommer att ta i..just nu får jag köra med 225 och jaaa..man får väll kalla sig själv för tysken:P
vet någon vart man kan valsa ut skärmkanterna lite här uppe i norra sverige?? jaa slå till med från stockholm och uppåt..blir väll att fara ner under sommaren..tacksam för alla vettiga svar

Rörpulare
1 453 Inlägg
22 maj 2008
har precis vart en sådan tråd upp gå tillbaka 1-2 dagar!! finns även verktyg att köpa själv frånblcoket 2000:- lycka till smile

Hellre omkommen och bortkörd än bortkommen och omkörd:)
"Life is lika a race track, you gotta go round and round..Sure some times you crash and burn but if you don´t make the turn you ain´t never gona learn"

LillNaisarn
22 maj 2008
davve_e skrev:
hejsan.nu är det så att jag köpt 20" fälgar till min s4.bara de att jag inte vågar slänga på bredare däck för tror att det kommer att ta i..just nu får jag köra med 225 och jaaa..man får väll kalla sig själv för tysken:P
vet någon vart man kan valsa ut skärmkanterna lite här uppe i norra sverige?? jaa slå till med från stockholm och uppåt..blir väll att fara ner under sommaren..tacksam för alla vettiga svar

Om jag inte minns helt fel så gör "kalix bilplåt" det och har rätt humana priser.

Kalix Bilplåt
Telefon: 0923-15110
Järnvägsgatan
952 31 KALIX

6 Inlägg
22 maj 2008
Trådstartare
tackar..ska kolla dära..går ju på en handvändning att ta sig dit..

LillNaisarn skrev:
davve_e skrev:

Om jag inte minns helt fel så gör "kalix bilplåt" det och har rätt humana priser.

Kalix Bilplåt
Telefon: 0923-15110
Järnvägsgatan
952 31 KALIX

Sök