hade han inte vart på bakhjulet hade han nog klarat en undanmanöver.
svårt att säga tidningen vinklar det osse alltid lite, men jag såg inte hela olykan så ska ej in och yttra mig för mycket, men hela b-stolpen på bilen var ihoptryckt. Kommer nog fler bilder till i morgon!
ja jag kan inte säga mycket för jag är inte där så ofta. men man kan ju säga att mcn körde nog alldelles för fort eller inte hade kontroll, även om bilisten kör ut så kan man ju inte säga att de var hans fel när man väl ligger där på marken
ja jag kan inte säga mycket för jag är inte där så ofta. men man kan ju säga att mcn körde nog alldelles för fort eller inte hade kontroll, även om bilisten kör ut så kan man ju inte säga att de var hans fel när man väl ligger där på marken
Ta det lugnt för i Helvete!!! ursäkta språket men inga fler dödsfall och ni mcdårar tänk innan ni åker på bakhjulet. Livet är för kort för att spenderas lam och i rullstol!
Ta det lugnt för i Helvete!!! ursäkta språket men inga fler dödsfall och ni mcdårar tänk innan ni åker på bakhjulet. Livet är för kort för att spenderas lam och i rullstol!
Kör man bil i normal hastighet och gör en vänstersväng är det ganska svårt att se om det kommer en hoj i full fart och ska köra om, tycker inte bilisten har nån skuld i det hela han gjorde som man brukar medan hojen inte verkade göra nått rätt.
Ta hand om varandra och visa hänsyn!
ja håller med:) mkt bra folk på detta forumet. man vill inte förlora nån även om man inte känner personen/personerna som krockar elr vad som nu än händer. de e bra personer alla på olika sätt.
Kör man bil i normal hastighet och gör en vänstersväng är det ganska svårt att se om det kommer en hoj i full fart och ska köra om, tycker inte bilisten har nån skuld i det hela han gjorde som man brukar medan hojen inte verkade göra nått rätt.
som han me saaben sa så var de mötandes. o min kompis såg allt sammans o sa att bmwn bara drog ut o han blinkade inte.. tycker allt är lika hemskt vems fel de än e. men enligt mångas åsikter så är det bmwn:s fel. tyvärr
Vi ska alla dö men de e onödigt o fuska! Synd om de inblandade iaf!
jo men en sådan tradig död.. men nu e han inte död:) inte va ja vet iallafall:P hehe.. o de e nog många glada över. brukar bara bli bra människor sådant händer känns de som .. :S