2563
Sök

Foton på en krashad ferrari

35 Inlägg
26 maj 2008
Han kan ju bygga Folkracebil av den nu...

3 059 Inlägg
27 maj 2008
Hmm. skrev:
Oj vilka skivbromsar.

Jepps.. men icke hjälpte dom i detta läget lollollollollol

2 283 Inlägg
27 maj 2008
Teljemo skrev:
han hade nog lånat pappas nya bil för att ta en liten prov tur.. där försvann de arvet!!...

stackarn..

Jag visste det!
Tänkte jag skulle kolla hela tråden efter ett inlägg men det kom tydligen ett snabbt.

Shit.... neutral

R.I.P. Michael Jackson!

657 Inlägg
28 maj 2008
Helt ortoligt vilka många skadeglada, bittra och avundsjuka komemntarer det finsn i denna tråden.

Väldigt synd på en fin, ovanlig och vacker bil.

Säl-Tämjare...
1 024 Inlägg
28 maj 2008
jobbigt för honom

Vilket jävla drag :)

MissMarilyn
28 maj 2008
supravolvo skrev:

lollollollol

689 Inlägg
30 maj 2008
Trådstartare
ja den bilen lagar dom nog inte upp.. tänk bara va den ska se ut under när den plöjt så långt i diket..

Wankel
1 080 Inlägg
31 maj 2008
det kan ju hända vem som helst så att säga att det är rätt åt honom är ju bara så jävla korkat

MDS Västerås

Gorgilus addictus
4 756 Inlägg
31 maj 2008
CossieMysen skrev:
supravolvo skrev:

lollollollol

Haha. Ja det hade ju varit något tongue

Allt för den där jävla hatten!

57 Inlägg
31 maj 2008
En polare gjorde så med sin 740, fast han fick inte ut nåt på sin försäkring, kan ju iåfs bero på att han inte hade helförsäkring på den men ändå, de e surt när det händer.

* Nothing Beats Cubic Inches *

Diamond
540 Inlägg
31 maj 2008
Unknown_Hummer skrev:
En polare gjorde så med sin 740, fast han fick inte ut nåt på sin försäkring, kan ju iåfs bero på att han inte hade helförsäkring på den men ändå, de e surt när det händer.

ganska stor skillnad på en 740 och en ferrari.. hahaha

I'm Rick James Bitch!

AUTOBAHNRASER
3 804 Inlägg
31 maj 2008
diamond_ skrev:
Unknown_Hummer skrev:

ganska stor skillnad på en 740 och en ferrari.. hahaha

Ja ferrari ägaren får mer skit tyvärr.

Fattar inte vad folk jiddrar om. Köper man en ferrari klart som fan man ska ut o gasa på kurviga små vägar ibland slutar det olyckligt, trist tyvärr, men man behöver inte vara en idiot för att man gillar o gasa o svänga med en bil. Personligen så tycker jag det är det bästa som finns här i livet. o jag tror killen med ferrarin me fyrpunktsbälten tycker det med.

Bmw osv..

Teddan
2 495 Inlägg
31 maj 2008
herre jävlar vad folk gnäller och klagar, hur många här inne har kört en ferrari ????
vet ni vad ni pratar om?
en 348, 355 elelr 360 är extremt baktung och ligger underbart på vägen tills det släpper , för då jävlar släpper det.

sen att det är rätt åt honom, det är pappasbil å massa sånt skit snack...... väx upp för fan ..

När någon kvaddar en vanlig svenssonbil så är det så synd om honom skriver ni men så fort det är något som är för dyrt,häftigt,ouppnåeligt då sågar ni fullständigt.

Jag lider till 100% med ägaren, itne kul att se sin pärla ligga på det viset.

Och en ferrari är så mycket mer än att glida fram på avenyn, man kan åka ifrån många gapiga ungdomar i sina oövervinnliga dunder trimmade och dö coola bilar..........

skit ner er och ha en trevlig dag, det har jag haft iaf ferrarin har fått ungefär 100liter bensin idag så den är oxå nöjd smile

www.byebyepolizei.se, för dig som gillar snabba bilar

147 Inlägg
31 maj 2008
r-ted: Bra skrivet. Sverige behöver mer som är som dig! Men Sverige är ju kända för avundsjuka, gnälliga och snåla så den stämpeln kommer vi väl aldrig ifrån.

Teddan
2 495 Inlägg
31 maj 2008
FantasticZ4 skrev:
r-ted: Bra skrivet. Sverige behöver mer som är som dig! Men Sverige är ju kända för avundsjuka, gnälliga och snåla så den stämpeln kommer vi väl aldrig ifrån.

Ja alla tror ju att folk som kör ferrari är folk med ärvda pengar eller pappas bil.
Och att ha något som sticker ut är fult i sverige , mna måste ju vara som alla andra annars kommer avundsjukan smygande.

Bara att kolla flera av betygen på mina bilar, massa ettor och vem har jag fått dom av jo dom med dom sämsta bilarna på garaget.

Billackerare
365 Inlägg
31 maj 2008
nej nej nej nej sad

fyfan va hemskt sad de gör ont o se ...
lider verkligen me ägaren, men de e ju tur att han verkar ha klarat säjj rätt bra iaf..

o alla avundsjuka jävlar, de e så hopplöst, som nån sa, man läste tråden för o se hur lång tid de skulle ta innan nån lirare skulle skriva "pappas bil"..sagt o gjort, de tog inte lång tid... neutral

Honda The Power Of Dreams
www.alexautoservice.se

Jesus didn´† Tap
1 146 Inlägg
31 maj 2008
Det är synd om alla som har jobbat ihop sina pengar och köpt sin bil efter sin egen ekonomi. En 740 för en studerande är precis lika betydelsefull som en direktörs F430.

Tycker det är mycket tråkigt att se alla som krockar sina bilar oavsett prisklass.

Pain is temporary, glory is forever. I don´t fuckin´ Tap..

Gorgilus addictus
4 756 Inlägg
31 maj 2008
roxe skrev:
Det är synd om alla som har jobbat ihop sina pengar och köpt sin bil efter sin egen ekonomi. En 740 för en studerande är precis lika betydelsefull som en direktörs F430.

Tycker det är mycket tråkigt att se alla som krockar sina bilar oavsett prisklass.

Håller med till 100% där.

Hur mycket biljävlen än kostar så betyder den något för någon person. Svårare än så är det inte.

Allt för den där jävla hatten!

Almännt tokig
481 Inlägg
31 maj 2008
synd om ägarn. men var den försäkrad så lär den nog bli fixad såg ju inte så farligt ut.

sen är det rätt mycket glidare som har ferrari. men barsligt av alla att säga pappas bil och rätt åt honom.
Men denna verkar ju som den använts på rätt sätt, åka fort på kringliga vägar eller banor. tyvärr kanske lite väl fort efter som den trillade av vägen. Tråkigt och hoppas den blir fixad sad

Inline sixes ist sie scheisse.......

Teddan
2 495 Inlägg
1 juni 2008
tror det är fler som åker runt i pappas volvo än pappas ferrari wink

Sök