falk skrev:
Raggar_Jonte skrev:
en sak till hur kan raggare förstöra raggar/jänketräffar me sina jänke/raggarbilar
"Åker chevrolette" Äger du ingen egen, eller har du en och saknar kort?
För att pilsnerhäckar är sanslöst fula.. ett under att dom är godkända för väg.
Prata med en riktig "raggare" som åker en fint iordning gjord amerikanare..(eller rullande objekt) å så fråga han vad han tycker om dessa fordon.
Det är ju för fan till och med fränare att åka minimoto iklädd boratdräckt och tralla introt till trasdockorna i crusingledet än att sitta i en sunkig jävla pilsnerhäck. Alla jag snackat med vill ha bort dessa iaf.
Jag åker hellre gammal ford sierra alla dar i veckan istället för en sunkig jävla pilsnerhäck
WORD!!!! Alltså hur kan man tycka en gammal rostig pilsnerhäck som det hänger rostflagor på som den på första bilden och lika så har inte heller bilar som min Volvo där att göra utan dem kan parkera bredvid vägen, men jag anser att snygga stylade bilar och riktigt snygga amerikanare som bild nr 2 har där att göra. Sen alla fjortisar som är där med epor och gamla 240is som burnar å lever satan på gatan lika så dem fulla raggare i sånna fula pilsner häckar som bild 1 som oxå lever satan på gatan å super tills dem slocknar eller spyr eller ramlar ur bilar å tjaffsar med oss som gillar alla sorters bilar! Dem har FAN I MEJ inget på en cruising att göra!!! Så fram med SNYGGA amerikanare å europa/japps bilar på cruisingarna å ta bort alkoholen eftersom bilar å alkohol inte har med varandra att göra!!!! Men detta ÄR MIN MENING!!!
PILSNER HÄCK!!!SNYGG AMERIKANARE!!!
Sponsorer 2013:
SBS Reklam Söderhamn, Nordqvist Bilvård Söderhamn, Meca Söderhamn, Lindkvist & Söner Billackering AB, Skruvat.se, Pinass Fastfood, BDS-Bilakuten Bollnäs, Vågbro Glas Söderhamn, Kajakshoppen Söderhamn
Projekttråden:
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=194391