2439
Sök

Eftersnack: GasaMK SummerMeet #1, Eskilstuna 24/5

Team dBakuten
3 453 Inlägg
25 maj 2008
Trådstartare
Tänkte passa på att tacka Gasa MK  för träffen som inträffade den 24 Maj i Eskilstuna.
Tycker allt var dunderkul och vädret var ju dessutom med oss!
Märkte knappt av att timmarna gick och snart var man ju på väg hem igen, hoppas på fler träffar!
Roligt folk som man inte träffat förr som man fick utbyta lite erfarenheter med vilket alltid är roligt.
Nu är man solbränd och lycklig då man faktiskt kom hem med tre priser till och med, hade inte riktigt
räknat med det så det var ju en bonus!

Igen, Tack alla glada människor som kom och pratade *pekar åt vissa håll, ni vet vilka ni är smile*
Och återigen ett STORT tack till Gasa MK och Micro bildelar för en kanonträff!

dBAkuten
Billjudsveteran sedan 1989
TEAM dBAkuten
PROJEKTTRÅD!

f.d. BMW-missbrukare
3 180 Inlägg
25 maj 2008
håller med, det var riktigt najs. fint väder och många bilar och sen en "kortege"wink efteråt.

Dont take life too serious, you'll never escape it alive anyway.
Bättre pissa i stuprännan än stupa i pissrännan.

FotoKanen.se
57 Inlägg
25 maj 2008
Det var mycket trevligt och snygga bilar och varierande.
Den som är intresserad av bilder kan kolla på min hemsida www.FotoKanen.se

Tacka alla som arbetade med träffen. Det har ni gjort bra

www.FotoKanen.se
Fotonörd, Photoshopnörd, Bilnörd, Datanörd etc etc....

2 103 Inlägg
26 maj 2008
säger desamma en kanon tillställning med gott om trevligt folk o bra arrangemang  smile ...så tummen upp wink

Kortegen genom stan va kanon trevligt det oxå...kul med så pass mycket folk som stod efter vägen och tittade.

Domarna gjorde ett kanon jobb å va trevliga så bra kämpat i ett så svårt val av fina bilar.

Vill även rikta ett tack till Chrizz på garaget för att jag fick stå med vid montern å för snygga bilder.

Kom själv hem med ett 2:a Pris i StylingCar "Rookie" vilket jag inte alls förväntat mig så ....tack så väldans mycket smile
Även ett stort grattis till alla andra som vann fina priser...grattis!! ...klart att alla som va där som åskådare med varma kommentarer ska ha ett stort plus oxå.

....lite ris till den lilla spjuver som *norpa* 2 ventilhattar av mig...ajabaja så gör man inte ..hoppas du trivs med dom. (inte dra vidare om den saken nu...ville bara skriva av mig det wink )

ett STORT tack till Gasa MK och Micro bildelar för en kanonträff!
//Mvh Matte
Senast redigerat av Pain940 (26 maj 2008)

FreddeK
26 maj 2008
Jo träffen vart grymt lyckad och härlig avslutning med två grymma driftingbilar från gasamk som släppte ett stort rökmoln!

Pain940: du var helt klart värd det priset! men sen att du såg ut som en gangster gjorde att jag inte våga prata med dig...hehe nej då skämt åsido! grymt jobbat med bilen!

Tokken: tre priser för din bubbla...inte illa pinkat! Hoppas du vart nöjd med focalfotbollen!? hehe, snyggt jobb där med.

Kortegen vart lyckad...inte så mycket snutar i stan då dom hade ögonen på en fest me HA-medlemmar istället...tur för oss=)

Mvh Fredde
Senast redigerat av Freddeponken (26 maj 2008)

17 Inlägg
26 maj 2008
En liten fråga, någon som vet vart man kan få tag i bilen som en kille tog från taket på micro. Då vi alla som var där fick visa fulfingret åt honom?? big_smile

Avstängd
1 714 Inlägg
26 maj 2008
Pilla77 skrev:
En liten fråga, någon som vet vart man kan få tag i bilen som en kille tog från taket på micro. Då vi alla som var där fick visa fulfingret åt honom?? big_smile

perfekt julkort åt polisen! big_smile

FreddeK
27 maj 2008
Pilla77 skrev:

läggs nog ut på gasamk.se mvh Fredde

2 103 Inlägg
27 maj 2008
Freddeponken skrev:
Pain940: du var helt klart värd det priset! men sen att du såg ut som en gangster gjorde att jag inte våga prata med dig...hehe nej då skämt åsido! grymt jobbat med bilen!
Mvh Fredde

Tackar ...kul å höra ...det va verkligen en bonus för mig den dagen smile
Hahaha ....gangster haha solen sken i ögonen så solbrillor på å mössan för flinten börja bli kall ju big_smile....jag e ju en snäll bumbibjörn ju smile

tack åter igen.
//Mvh Matte

3 Inlägg
Hård skalle
229 Inlägg
28 maj 2008
Pilla77 skrev:

Jag kan få tag på bilden. Lägger upp den här i tråden sen. smile

All on... ...full out!

17 Inlägg
28 maj 2008
sleepless skrev:
Pilla77 skrev:

Jag kan få tag på bilden. Lägger upp den här i tråden sen. smile

Ja det vore jag jätte tacksam för. big_smile

17 Inlägg
28 maj 2008
Vilken tur att ni fattat vad jag menar, ser nu att jag skrivit bilen istället för bilden. Vore lite tungt att ta en bil från taket på micro kanske wink
Senast redigerat av Pilla77 (28 maj 2008)

Hård skalle
229 Inlägg
29 maj 2008
Här kommer bilden... smile

http://hem.bredband.net/sleepless/bilder/001.jpg
Senast redigerat av sleepless (29 maj 2008)

All on... ...full out!

Administratör
11 899 Inlägg
29 maj 2008
Klockren!! big_smile

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."

FreddeK
29 maj 2008
hehe oja! men Pilla77,det vore ju fränt att ha en bil på taket...lite microstylad sådär=)

SQ
1 343 Inlägg
29 maj 2008
haha, iskall!

Ljudnörd!

trollis
29 maj 2008
Ingen som kan skriva ut o sen skicka ett sommar kort till polisen?smile lol

2 103 Inlägg
29 maj 2008
hahaha klockren big_smile

17 Inlägg