1997
Sök

Zlobban´s ljudbygge :) 135,7 DB + (till salu)

328 Inlägg
4 augusti 2008
Trådstartare
birka76 skrev:
häfftigt ... men rockar de något då ??????

tackar smile jodå de spelar allt på tongue men ska i me dämpmattor i taket nu så tongue hoppas på att de gör något iaf smile å ett t batteri inom kort smile

328 Inlägg
8 januari 2009
Trådstartare
Nu är ljudet till salu iaf, Tänkte höra runt lite här och fråga hur mkt ni tror att de kan vara värt???

tacksam för svar!!

Fire And Silk
2 254 Inlägg
8 januari 2009
Ja köparen bör ju ha en 7/900 bil, för att du skall kunna sälja lådan/lådorna överhuvudtaget, sen vet jag inte riktigt komponenternas värde, men det är inga jätte-värstings komponenter, men  det var snyggt gjort!

/Markus

Det viktiga är inte att ha rätt, utan att straffa de som har fel. ''Gustav Svensson''
Somliga kallar det lyx, Mercedes Benz kallar det för standard.

328 Inlägg
8 januari 2009
Trådstartare
-Mackan- skrev:
Ja köparen bör ju ha en 7/900 bil, för att du skall kunna sälja lådan/lådorna överhuvudtaget, sen vet jag inte riktigt komponenternas värde, men det är inga jätte-värstings komponenter, men  det var snyggt gjort!

/Markus

jojo själv klart.. jodå de mesta e bra grejer.. de ända som e nåt år e ju basarna,, de andra e köpt sent i somras så de e ju inte mycke spelat så, alla kablar som behövs följer ju med så, de e även isatt portar nu så de ska spela över 135,7 å så e steget uppställt mer nu så tongue

430 Inlägg
9 januari 2009
men du måste väl spela högre än så?? jag menar jag hade 1st jbl gti 12" å spelade 137,8db med den...

Mopar or no car!

328 Inlägg
9 januari 2009
Trådstartare
Polara skrev:
men du måste väl spela högre än så?? jag menar jag hade 1st jbl gti 12" å spelade 137,8db med den...

jo nu gör de ju de eftersom steget e uppställt å så 1st 4'' aero port i varje låda smile

50 Inlägg
9 januari 2009
Nu är det ju viss skillnad på en riktig bas och 4 billiga GAS basar... roll

Polara skrev:

42 Inlägg
9 januari 2009
zlobban skrev:
birka76 skrev:

tackar smile jodå de spelar allt på tongue men ska i me dämpmattor i taket nu så tongue hoppas på att de gör något iaf smile å ett t batteri inom kort smile

Vad är det för absorbenter?

328 Inlägg
10 januari 2009
Trådstartare
KenLaRock skrev:
zlobban skrev:
birka76 skrev:

Vad är det för absorbenter?

vet inte va de hette tongue men köpt på brl iaf tongue

328 Inlägg
10 januari 2009
Trådstartare
rwider skrev:
Nu är det ju viss skillnad på en riktig bas och 4 billiga GAS basar... roll

Polara skrev:

men de e nog skillnad på priser å så nu  med lr? jag tycker då iaf att dom spelar jävligt bra för de priset dom ligger på bara så du vet wink

328 Inlägg
11 januari 2009
Trådstartare
va tror ni ja kan få för de?

Sök