Kmarcus skrev:
Sushikocken skrev:
Jag tro många klarar att köra bil bra med 1 promille i blodet men grejen är att vissa inte klarar det därför blir det nolltolerans.. När jag var på semester i österrike så for vi upp på en smal alpväg och påvägen upp till toppen stannade farsan och vår chaffis och tog några öl och på toppen så var dem jävligt redigt fulla.. Kan tillägga att han glömde tända ciggen när han skulle ut och pissa när vi var påväg tillbaka så han stod där och rökte en otänd cigg pissade lite på byxan och glömde stänga gylfen.. men nog fan kunde han köra bil på den smala alpvägen utan räcken, brant och slingrig! iofs så gick jag och brorsan sista kilometern för morsan och farsan kunde knappt stå. (Vi var kanske 8-10 år..) Men dem kom hem tillslut och mor och far har vart där 11 gånger samma visa varje gång. Helt otroligt faktiskt. Så vissa kan faktiskt köra på fyllan andra kan inte, det är dem som kör ihjäl folk! Därför nolltolerans existerar men en gång knappt berusad So what?! Tycker många överdriver väldans mycket.
Ska vi slå vad om en sak?
Vi tar din pappa som verkar vara gud (eller någon som är lika bra som gud), testar hans reaktionsförmåga och matchar sedan honom med en annan person med likvärdig reaktionsförmåga. Häller i din pappa alkohol så att han kommer upp i 1 promille. Nu testar vi din pappas och den andre personens reaktionsförmåga igen. Jag lovar dig att din pappa har försämrat sina resultat markant!
Det var inte han som körde det var en inhemsk österrikare. lär dig läsa!
Ok men då tar vi dig som sitter i telefon och har sin ungeskrikandes brevid så testar vi din reaktionsförmåga också! Så ser vi om det gör någon skillnad.
Kmarcus skrev:
Nej, det är inte många. Men du och några andra räcker för att fylla kvoten!
Citerar mig själv från tidigare inlägg läs innan du yttrar dig för fan!: "Jag har aldrig själv kört rattfull inget jag förespråkar heller"
Usama C4 whitehouse, Clinton runs for barrack and bin ladin behind bush, where Bill plays with maiden - Run to the hillary, saddamly Reinfeldt FRA the quida(basen) makes law and Al become a bloody gore.
Dirka dirka muhammed Djihad!