2882
Sök

Efter: GBrt Träff i Göteborg/Sisjön 31/5 !

368 Inlägg
30 maj 2008
Nu är de bara en dag kvar gött smile

143 Inlägg
874 Inlägg
30 maj 2008
En tanke .. om det inte drar ut för rmycket på tiden kanske det kan va gött me kvällsdopp lite senare på kvällen? Men som sagt jag jobbar ju på söndag morra så det får inte bli försent me tanke på att ja ska till borås oxå hmm
Hmm, känns som att träffarna ligger på "fel" helg tongue ,jag måste alltid dra tidit sad

- I came to wreck everything and ruin your life …. God sent me -
- www.gbrt.se -
- TRANCE4LIFE-

Avstängd
1 557 Inlägg
30 maj 2008
Qoffe skrev:
Ska bli riktigt kul big_smile Nya bromsar till lördagen med smile

Jag också smile Fast nu har jag dåliga däck i stället sad Behöver en sponsor till det med hmm

R.I.P GBrt :/
Nya friska tag i G.S.R ! Kommer snart hända något mer kul :)
www.goteborgsstreetracing.se

Avstängd
1 557 Inlägg
30 maj 2008
brillmongo skrev:
En tanke .. om det inte drar ut för rmycket på tiden kanske det kan va gött me kvällsdopp lite senare på kvällen? Men som sagt jag jobbar ju på söndag morra så det får inte bli försent me tanke på att ja ska till borås oxå hmm
Hmm, känns som att träffarna ligger på "fel" helg tongue ,jag måste alltid dra tidit sad

Du får ofra dig tongue Sova lite varannan söndag big_smile

874 Inlägg
30 maj 2008
MrKerm skrev:
brillmongo skrev:

... eller så kanske vi kan variera oss litet wink, förresten jag vill oxå ha nya däck så om ni hittar nån sponsor så säg till big_smile

- www.gbrt.se -
- TRANCE4LIFE-

Avstängd
1 557 Inlägg
30 maj 2008
brillmongo skrev:
MrKerm skrev:
brillmongo skrev:

... eller så kanske vi kan variera oss litet wink, förresten jag vill oxå ha nya däck så om ni hittar nån sponsor så säg till big_smile

Du har ju massa gummi kvar smile Det har inte jag sad Men en vända får det bli i vart fall tongue

874 Inlägg
30 maj 2008
Nu e Bea nytvättad å fin inför träffen imorgon ^^

- www.gbrt.se -
- TRANCE4LIFE-

*Crew of GBrt*
149 Inlägg
30 maj 2008
Qoffe skrev:
Ska bli riktigt kul big_smile Nya bromsar till lördagen med smile

Handbroms då hoppas jag!   wink

Medlemsskap i GBrt? Kontakta mig via PM.

*Crew of GBrt*
149 Inlägg
30 maj 2008
brillmongo skrev:

Kvällsdopp....   JAAAA!!!!!!!!!!    Göttans..   Sisjön é varm o gó..

Tá med badkläder alla som vill doppa sig big_smile

Medlemsskap i GBrt? Kontakta mig via PM.

874 Inlägg
30 maj 2008
Handduk å badbrallor ligger redan i väskan wink även om det inte blir med det goa gänget från GBrt ska ja bannemej ha mig ett kvällsdopp påvägen hem tongue
Senast redigerat av brillmongo (30 maj 2008)

- www.gbrt.se -
- TRANCE4LIFE-

874 Inlägg
30 maj 2008
Har rekondat vingen på egen hand i vardagsrummet nu ikväll oxå, så den åker på imorrn, dagen till ära big_smile

- www.gbrt.se -
- TRANCE4LIFE-

Xtreme
281 Inlägg
31 maj 2008
brillmongo skrev:
Har rekondat vingen på egen hand i vardagsrummet nu ikväll oxå, så den åker på imorrn, dagen till ära big_smile

jag ringer dig när ja har vaknat om det inte blir allt för tidigt då för du kke kan behöva sova några timmar smile men vem vet du kke hinner före att ringa te mig istället det vet man ju aldrig hehe! o nu kan man ju räkna timmar istället för dygn!smile

Xtreme Street
Xtreme Sweet
WCM West Coast Motor

368 Inlägg
31 maj 2008
brillmongo skrev:

fasen va gött då slipper Bea vara naken:P

31 Inlägg
31 maj 2008
MMMmmm, ett dopp hade varit gött, jag tar nog med badbrallorna så kanske jag hoppar in , beroende på vart det blir........

94 Inlägg
31 maj 2008
Dyker också upp!

Med bil eller hoj återstår att se..cool

117 Inlägg
31 maj 2008
Lutar att jag oxå dyker upp..fast utan turbo (pga Besiktning..sad )

466 Inlägg
31 maj 2008
jo man kanske kikar förbi o kikar cool
Senast redigerat av Ghost Rider (31 maj 2008)

Christer *Dieselkungen*

Göteborg Borås race team
88 Inlägg
1 juni 2008
Trådstartare
Jupp då va kvällen slut hmm

Men jädrar va lyckad den va hoppas alla håller med och Tack alla som gjorde kvällen mycket lyckad big_smile
Hoppas vi ses nästa gång cool

Frågor angående GBrt eller dess träffar svaras av nån i Crew..
Medlemsfrågor hänvisas till HyperSonica

Sök