Uppdatering: Första bilduppdateringen efter lackSå ja äntligen så har jag jagat rätt på min datakabel så nu är det dags för första riktiga uppdateringen
Jag har ju redan skrivit lite vad jag har gjort så det blir bara lite text till bilderna nu:)
Så här såg bilen ut när den var på väg hem till garaget igen.
Och allt det som inte är lackat kommer inte synas eller kommer att målas i efterhand typ motorutrymmet ,vissa balkar och interiör
Lite olika interiör delar som är lackade
En översiktsbild av bilen och basväggen
Så slut på alla bilder när inget är fixat på den
Som tidigare i tråden påpekats så är saker och ting lite dammiga och måste rengöras före dom installeras, och ja det tar fan lång tid att rengöra allt många små springor där dammet fastnar.
Men det blir lite skillnad mellan dom när man rengjort dom
6x9" monterade, det gick fort att montera då kablarna redan var dragna
Andra sidan monterad också basarna ligger bara på plats än
Polyesterull för dämpning av lådorna
Det som tar längst tid är att dra alla kablar, montera alla kabelskor och liknande.
Detta är yterst liten del av allt som behövs
Dom två små basarna är nu monterade och även den stora är dämpad och fastmonterad
steget ligger bara på plats än och kondensatorn är inkopplad.
Kondensatorn var riktigt jobbig att installera då den har 6x 50mm2 kablar in i sig som har väldigt liten plats att jobba på men det gick efter ett bra tag.
Så det var allt för nu, jag har fler bilder och kommit en bit mer än jag visar nu.
Det kommer en uppdatering imorgon också med ett gäng bilder till
Ni får ursäkta kvaliten på bilderna, jag har råkat ändra upplösningen på mobilen till 1,3MP = usel kvallitet men det blir bättre om ett tag