3818
Sök

Lättaste sättet att montera Farthåller/Cruise control, samt billigaste ?

25 Inlägg
27 maj 2008
Trådstartare
Hej

Igår köpte jag min första Bruksbil det är en Audi A4 1,8 från 1998. inget fel på den men den har inte Farthåller/Cruisecontroll och då jag varannan helg kör upp till gbg och sedan hem så tyckte jag det kunde varit skönt att ha det.

Vad tror ni det kostar att sätta in det ? är det komplicerat så att jag är tvungen att lämna in det till Audi handlaren ? samt måste jag inte ombesikta bilen efter att jag satt in det iså fall ?

Det som inte dödar gör ont
2 668 Inlägg
27 maj 2008
tegelsten pris 20kronor....

nej jag har ingen anning. finns det inget audi forum som du kan glida in och söka lite på......?

2slow

25 Inlägg
27 maj 2008
Trådstartare
azid skrev:

nej jag har ingen anning. finns det inget audi forum som du kan glida in och söka lite på......?

mycket möjligt , men detta är nog det enda Bilforumet som jag hänger på just nu :p

I didn't spank you. I high fived your ass!
963 Inlägg
27 maj 2008
Brummie skrev:
azid skrev:

mycket möjligt , men detta är nog det enda Bilforumet som jag hänger på just nu :p

http://www.nordicaudi.com/
Är väl den mest kända Audisidan. Sök i deras forum.

1 878 Inlägg
27 maj 2008
ingen aning vad det kostar till din bil, kostade 500:- för min beg som jag köpte utav en kille på TPC. funkar klockrent. men som sagt. leta i nåt Audi forum för dina svar. eller ring nån audi verkstad och kolla pris på ett nytt kitt.

I didn't spank you. I high fived your ass!
963 Inlägg
27 maj 2008
Frozen1985 skrev:
ingen aning vad det kostar till din bil, kostade 500:- för min beg som jag köpte utav en kille på TPC. funkar klockrent. men som sagt. leta i nåt Audi forum för dina svar. eller ring nån audi verkstad och kolla pris på ett nytt kitt.

Bra tips, kolla med Audi verkstad vad ett nytt kit kostar. Då har du något att jämföra med när du kollar beg./pirat.

141 Inlägg
29 augusti 2008
Azid skrev:
tegelsten pris 20kronor.....

humor! big_smile

3 182 Inlägg
29 augusti 2008
TCG skrev:
Brummie skrev:
azid skrev:

http://www.nordicaudi.com/
Är väl den mest kända Audisidan. Sök i deras forum.

inte för att vara taskig men den sidan är värre en lunarstorm.se. är redan medlem dära ok det går aldrig ok få ett vettigt svar.

Sök