Idag hade jag ett riktigt nice besök hemma nämligen www.amotek.se Han lämnade av lite paket och skummade igenom projekt bilen och gav tummen upp niiiicceee;)
julafton;)
Nä det är ju dö läckert;) ett styck extraktorgrenrör inkl. X-rör och ett fjäderbenstag model snyggast på marknaden finns enbart på www.amotek.se checka den sidan om ni vill kirra något läckert
Upptäckte just ditt projekt och måste säga att imponerad blir man!
Du jobbar på som jag vet inte vad, och planering är nog inte dumt...
Annorlunda men läcker färg du valde till motorn. Hur många hästar siktar du på sen ungefär? Blir läckert med breddning och bagagebygge också!
Fortsätt bygga på den, de blir läckert. Kolla gärna in min projekttråd också om du orkar. Hehe.
MVH/Jonte.
haha givetvis ska ja checka ditt projekt också;). På den motor jag gör iordning nu siktar jag på runt 230hk sen ska det förhoppningsvis in en annan motor som ska få betydligt mycket mer hk. Man får hoppas att det blir läckert:)
Här går d undan jag fick startat min 325 motor i lördas, går hur fint som helst , lycka till me projektet!
Bra då får du kanske hjälpa mig vid uppstart;) Har du lagt upp en film?
jo visst bara fråga ifall d är nått sen har filmat uppstarten men ska bara fixa en kabel mellan datorn o kameran så lägger jag up den sen , kanske inget märkvärdigt men men
Här går d undan jag fick startat min 325 motor i lördas, går hur fint som helst , lycka till me projektet!
Bra då får du kanske hjälpa mig vid uppstart;) Har du lagt upp en film?
jo visst bara fråga ifall d är nått sen har filmat uppstarten men ska bara fixa en kabel mellan datorn o kameran så lägger jag up den sen , kanske inget märkvärdigt men men
Klart det är märkvärdigt; Ska bli intressant å se.