2317
Sök

Wunderbaums borde funka till diverse ändamål!

-utan 940
1 728 Inlägg
30 maj 2008
Man kan koka te på wunderbaums, man kan även lägga dem i badkaret så sväller de upp och blir 2m höga så man kan använda dem som Julgran. Japp så är det.

874 Inlägg
30 maj 2008
Andreas 940 skrev:
Man kan koka te på wunderbaums, man kan även lägga dem i badkaret så sväller de upp och blir 2m höga så man kan använda dem som Julgran. Japp så är det.

lol

- I came to wreck everything and ruin your life …. God sent me -
- www.gbrt.se -
- TRANCE4LIFE-

DFFL
9 020 Inlägg
30 maj 2008
Gulmun skrev:
FireTraXX skrev:
Oja, jag sätter mig inte i en bil som luktar wunderbaum.
Då stinker man ju lika äckligt själv sen.

Avskyr mångfald och individuellt tänkande?
Det säger du till en Ungrare som tänker helt för sig själv...

Synd då att du inte kan hålla vissa tankar för dig själv.

MilleN skrev:
FireTraXX: du vet att du antagligen borde sluta läsa många av trådarna här va? Med tanke på att du inte kan hålla dig ifrån att provocera fram personangrepp som du sedan utnyttjar för att få ge igen. Du är även varnad sedan tidigare.

Skojar du med mig eller?
Jag skrev att jag inte gillade doftgranar och du beskyllde mig för att avsky mångfald och individuellt tänkande.

Men vill du köra på det spåret så.

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

186 Inlägg
1 juni 2008
Men snälla big_smile
Vill man ha en gran så hänger man den ju i backspegeln!
Sen så rycker man bort hela påsen direkt, instruktioner är inte för riktiga män wink

Men bakom stolarna så luktar den ingenting, har testat.
Tonade rutor bak? Vid handtaget vid taket där kanske i så fall?

Team Pro5
313 Inlägg
1 juni 2008
FireTraXX skrev:
Gulmun skrev:
Doftgranar är väldigt effektiva för att skrämma bort bondehatande moderater och annat intolerant folk som avskyr mångfald och individuellt tänkande. wink

Tro mig.. du slipper.....

Med vänliga hälsningar / Best regards
Daniel Kronvall-Pedersen
Webmaster @ Team-Overdrive.tk
http://www.team-overdrive.tk

Neerd
1 596 Inlägg
1 juni 2008
Axor skrev:
moose46019 skrev:
varför inte ta på sig parfym eller leta reda på det som luktar illa och åtgärda detta.
jag har aldrig haft grannar i mina bilar och kommer aldrig ha det.

Vad har dina grannar gjort dig för illa då om dom inte får åka med? wink förlåt jag kunde inte låta bli, no offence! smile

HAHAHAHAHHAHAHAHAHAHA OMG!!! den var braa lol lol

Teori är när man vet allt men inget går som det ska
Praktik är när allting funkar bra men ingen vet varför
I mitt liv förenas teori o praktik inget är som det ska och ingen vet varför...

BilstereoNörd
576 Inlägg
1 juni 2008
Widowmaker skrev:
min bil luktar egentligen inget alls innuti men jag vill ha en go spämnings full doft i den!

Införskaffa en tjej!
Dessa är kända för att avge en trevlig doft och kan rent av skapa en trevlig stämning beroende på ditt eget uppförande roll

Eller så följer man den sk bondens goda manér och döljer eventuell odör med ett antal doftgranar för att visa hänsyn mot intolleranta personer..
// Tommy
Senast redigerat av BAE (1 juni 2008)

Bertilsson Auto Electronics (SM-Guld Street Stock-10)
(Fysisk butik i Lidköping) Bilstereo, Multimedia, Xenonkonvertering m.m.
BAE SPLpro (dB-mätare)
Pioneer, Mohawk, Carpower, B2 Audio, Dragster, Impact, Hertz m.fl

DFFL
9 020 Inlägg
1 juni 2008
Bommen skrev:
FireTraXX skrev:
Gulmun skrev:
Doftgranar är väldigt effektiva för att skrämma bort bondehatande moderater och annat intolerant folk som avskyr mångfald och individuellt tänkande. wink

Tro mig.. du slipper.....

HAHA, dina bilar hade jag inte ens satt mig även om de inte stank wunderbaum.

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

Fotograf @ Team Insane Racing
1 781 Inlägg
1 juni 2008
fick ett litet ölbad i min bil.. det rekomenderas INTE heller.. för jag tror nästan alla här inne vet hur gammal sur öl luktar efter ett par dagar;)

Team Insane Racing

erixon89
1 juni 2008
prova airfresh från mekonomen  finns i alla olika sorter och lukar inte alls som wunderbaum
Senast redigerat av erixon89 (1 juni 2008)

86 Inlägg
1 juni 2008
vet att när jag var liten köpte jag en helikopter till min bror som han skulle ha i sin bil och det var en typ waunderbaum wink

men man kan ju hoppa på ditt förslag och hoppas på att det räknas som miljöbil big_smile

Bly fot? Nej bara tung på gasen

T5 & R Fantast
1 279 Inlägg
1 juni 2008
jajamen den nya doftyen av miljö!
acix skrev:
vet att när jag var liten köpte jag en helikopter till min bror som han skulle ha i sin bil och det var en typ waunderbaum wink

men man kan ju hoppa på ditt förslag och hoppas på att det räknas som miljöbil big_smile

Erik H

Noiseprojekt
2 juni 2008
BAE skrev:
Widowmaker skrev:
min bil luktar egentligen inget alls innuti men jag vill ha en go spämnings full doft i den!

Införskaffa en tjej!
Dessa är kända för att avge en trevlig doft och kan rent av skapa en trevlig stämning beroende på ditt eget uppförande roll

Eller så följer man den sk bondens goda manér och döljer eventuell odör med ett antal doftgranar för att visa hänsyn mot intolleranta personer..
// Tommy

Och dom skapar även irritation när dom ska leka GPS, eftersom deras lokalsinne brukar vara lite sådär..

WUNDERBAUM SPRAY KÖPER NI PÅ WWW.WUNDERBAUM.SE I DERAS WEBSHOP!!!

T5 & R Fantast
1 279 Inlägg
2 juni 2008
jajamen wunderbaum spray finkar ganska bra!
Noiseprojekt skrev:
BAE skrev:
Widowmaker skrev:

Införskaffa en tjej!

// Tommy

Och dom skapar även irritation när dom ska leka GPS, eftersom deras lokalsinne brukar vara lite sådär..

WUNDERBAUM SPRAY KÖPER NI PÅ WWW.WUNDERBAUM.SE I DERAS WEBSHOP!!!

Erik H

2 182 Inlägg
27 juli 2008
Häng dem i armhålan så luktar man gött hela dan

Hallå är det polisen? Det står en vacker man i mitt hus! O, vänta ett tag, det är ju jag.
-Johnny Bravo

\m/(><)\m/
742 Inlägg
27 juli 2008
Roundcube skrev:
Widowmaker skrev:
FireTraXX skrev:
Använd inte doftgran...

men dom doftar ju bäst! vad skall man ha då! rakvatten i sätena!?

jag fick en dunk med spolarvätska tömd i bilen.. (läckage) det rekomenderas INTE!!!!

En jeepdunk med diesel utspilld (ca 15L, blev lite kvar) är inte heller en höjdare

Keso är köttfärs gjord på mumintroll

Pro detailer
417 Inlägg
27 juli 2008
Widowmaker skrev:
FireTraXX skrev:
Använd inte doftgran...

men dom doftar ju bäst! vad skall man ha då! rakvatten i sätena!?

Behandla alla plastpaneler med läderbalsam så luktar det riktigt gott.

If your not living on the edge, your taking up too much space inte the middle 8)

1 232 Inlägg
27 juli 2008
min tjej har en vanilj i dammsugarn blir rent o luktar gött.skulle vilja ha en gran som lukta bränt gummi.
har haft ett 50 tal i en bil en gång å det funkar lika bra med 1st.

Oldschool
299 Inlägg
27 juli 2008
Widowmaker skrev:
Typ att avgaserna doftade tallbarr istället för vanligt avgas classic.
Någon som har några kommentarer att tillägga i mina funderingar?

Ha-ha-ha   Du kan inte ändra lukten på avgaserna med en liten doftgran. Däremot kan du lägga den i handskfacket eller liknande.

Sök