Hardjim skrev:
Kul att detta är nåt slags motorforum och att folk som använder sina bilar sågas.
Okej att man inte ska vara vårdlös, men har man en redig bil och alltid håller sig lagligt så är det samma sak som att ha en flickvän men bara kramas med henne.
Det är väl inte olagligt att ha sex med sin flickvän, men det är olagligt att köra den dubbelt så fort som lagen tillåter.
Men men. Det vi diskuterar här är ju egentligen inte om någonting är lagligt eller ej, utan om man ska skryta om det?
Jag menar, jag skulle inte skryta om att jag stulit en Volvo/Saab, vilket säkert är en bil som en hel del biltjuvar i det här landet har stulit. Varför då skryta över att man kört för fort och troligen osäkert?
Att erkänna att man gjort det är väl helt ok, men att ta fram kameran, visa sig på styva linan och dokumentera det hela, det är väl lite väl enligt mig.
Att sen köra rally på en privat grusväg, eller att gå mätaren ut på autobahn är ju en annan sak.
Jag tycker visserligen att dom flesta som skryter över att dom gjort dumdristiga saker är lite korkade.
Jag menar, Jackass i all ära, men är dom speciellt smarta...?
Btw. Jag behöver ingen penisförlängare eller liknande.
Men vilken adrenalinkick det är att åka riktigt fort
![big_smile](img/smilies/big_smile.png)