2984
Sök

Ni som är vakna, vad gör ni nu?

F-14 Tomcat Fighterpilot
887 Inlägg
1 juni 2008
Trådstartare
Som topic lyder.

Vad fan pysslar ni med för tillfället? smile
Själv lyssnar man på lite musik på Digitallyimported och glor igenom lite gamla bilder på bärbara disken.

Ελευθερία ή Θάνατος !
"We want to follow a dream, yes it's true, but it's one thing to follow a dream and another to follow an obsession...A dream is more pure than obsession. A dream is about pride." /José Mourinho

2 911 Inlägg
1 juni 2008
Väntar på att glasfibern ska torka till på fronten så man kan renkapa o slipa.

NissanMotorsport
1 juni 2008
Dricker kaffe, lyssnar på musik, njuter av att det är helg och tvingar mig att vara uppe så länge som möjligt smile, och ska strax spela lite gta4 big_smile

KHRacing
1 juni 2008
Sett Lost  Se4 avsnitt 13/14

Asgammal medlem.
2 246 Inlägg
1 juni 2008
lyssnar på kelly family..ska väl snart sova..beachen imorgon ju

208 Inlägg
1 juni 2008
ingenting, kom nyss hem från en crusing. Sappar bara på tv:n men de va bara skit så nu e de kojs smile

F-14 Tomcat Fighterpilot
887 Inlägg
1 juni 2008
Trådstartare
Decibel: Hur lång tid tar det för den att torka? På ett ungefär då.

SupraDupraFly: Låter nice, har köpt liret även jag på ps3 men vill få in ny tv då jag sitter på "fettotv" då min lvc pajjade.. =/
Lirar du på ps3?

maximus: Kelly Family? Vad är det för nåt? Vet iallafall att Fonky Family är fransk grupp som gör brutal hiphop. wink

*_Slider_*: Natti på re

Ελευθερία ή Θάνατος !
"We want to follow a dream, yes it's true, but it's one thing to follow a dream and another to follow an obsession...A dream is more pure than obsession. A dream is about pride." /José Mourinho

Yrkesförare
1 073 Inlägg
1 juni 2008
Halvglor på TV/datorn, kliar pungen, dricker Cola, käkar djungelvrål och funderar på sängen lite grann...

F-14 Tomcat Fighterpilot
887 Inlägg
1 juni 2008
Trådstartare
Tega skrev:
Halvglor på TV/datorn, kliar pungen, dricker Cola, käkar djungelvrål och funderar på sängen lite grann...

Shit va sugen man vart på cola nu... =/
Får bli en Red Bull istället, så jäkla gott!

Ελευθερία ή Θάνατος !

Asgammal medlem.
2 246 Inlägg
1 juni 2008
Jojje_ skrev:

SupraDupraFly: Låter nice, har köpt liret även jag på ps3 men vill få in ny tv då jag sitter på "fettotv" då min lvc pajjade.. =/
Lirar du på ps3?

maximus: Kelly Family? Vad är det för nåt? Vet iallafall att Fonky Family är fransk grupp som gör brutal hiphop. wink

*_Slider_*: Natti på re

världens bästa grupp från Irland/Spanien

NissanMotorsport
1 juni 2008
Jojje_ skrev:
Lirar du på ps3?

hehe okej smile tråkigt, japp lirar på Ps3, med min lcd tv å kopplat in hdmi, så är riktigt najs smile

2 911 Inlägg
1 juni 2008
Jojje_ skrev:

Jag fuskar lite och härdar med varmluftspistol, så de tar bara tiden det tar för glasfibern att kylas ner från 90 grader till ~20 , typ en timme smile

2 079 Inlägg
1 juni 2008
kom precis hem från HGB

Cars were invented to have a faster way of fleeing from Chuck Norris. Not to be outdone, Chuck Norris invented the car accident.

F-14 Tomcat Fighterpilot
887 Inlägg
1 juni 2008
Trådstartare
Decibel: Vilken bil är det du pillar på? Audin? smile

Ελευθερία ή Θάνατος !

264 Inlägg
1 juni 2008
Dricker vatten, försöker sova, undrar om det var allt för den här helgen , vill juh festa ett par dagar till juh..

F-14 Tomcat Fighterpilot
887 Inlägg
1 juni 2008
Trådstartare
Bos skrev:
Dricker vatten, försöker sova, undrar om det var allt för den här helgen , vill juh festa ett par dagar till juh..

Skit i att försöka sovå då, är du ens trött? smile

Ελευθερία ή Θάνατος !

Utbildad hobbymekare
1 125 Inlägg
1 juni 2008
själv sitter man å lirar Diablo 2 LoD big_smile

264 Inlägg
1 juni 2008
Jojje_ skrev:
Bos skrev:

Skit i att försöka sovå då, är du ens trött? smile

heh, nää, inte riktigt, har vänt på dygnet rätt rejält, + att man e rättså fuller, alla bara vill sova, hah.. utom jag o missen=)

124 Inlägg
1 juni 2008
Bos skrev:

EXAKT samma här

264 Inlägg
1 juni 2008
Coffe_ skrev:
Bos skrev:

EXAKT samma här

hehe, helgen är alldeles för kort lr hur..

Sök