eclips3 skrev:spelade wow men sugen på att få bort skiten från mitt liv så har det *host*till salu*host* annars är det css mest=)
rotary12 skrev:Självklart så lirar man ju Gran Turismo 4
Aerodynamik skrev:Siarnaq skrev:Aerodynamik skrev:Inte så lätt att veta, han kan ju ha menat vad som helst! Jag spelar CSS ibland, mest för skojs skull.Självklart, jag trodde också Monopol Junior först! Själv så spelar man egentligen ingenting. För varmt för att sitta inne, dom senaste dagarna iaf.Nu var du ju allt rolig va?
Siarnaq skrev:Aerodynamik skrev:Inte så lätt att veta, han kan ju ha menat vad som helst! Jag spelar CSS ibland, mest för skojs skull.Självklart, jag trodde också Monopol Junior först! Själv så spelar man egentligen ingenting. För varmt för att sitta inne, dom senaste dagarna iaf.
Aerodynamik skrev:Inte så lätt att veta, han kan ju ha menat vad som helst! Jag spelar CSS ibland, mest för skojs skull.
Siarnaq skrev:Aerodynamik skrev:Siarnaq skrev:Självklart, jag trodde också Monopol Junior först! Själv så spelar man egentligen ingenting. För varmt för att sitta inne, dom senaste dagarna iaf.Nu var du ju allt rolig va?Yum, satire, the only kind of tire I enjoy eating. Om du tog det seriöst så vafan, gjorde min dag iaf. Fick mig ett gott skratt.
Aerodynamik skrev:Siarnaq skrev:Självklart, jag trodde också Monopol Junior först! Själv så spelar man egentligen ingenting. För varmt för att sitta inne, dom senaste dagarna iaf.Nu var du ju allt rolig va?
Siarnaq skrev:Självklart, jag trodde också Monopol Junior först! Själv så spelar man egentligen ingenting. För varmt för att sitta inne, dom senaste dagarna iaf.
Aerodynamik skrev:Siarnaq skrev:Aerodynamik skrev:Nu var du ju allt rolig va?Yum, satire, the only kind of tire I enjoy eating. Om du tog det seriöst så vafan, gjorde min dag iaf. Fick mig ett gott skratt. Du drygar ju likadant i varje tråd så det är ju svårt att veta när du är seriös.
Siarnaq skrev:Aerodynamik skrev:Nu var du ju allt rolig va?Yum, satire, the only kind of tire I enjoy eating. Om du tog det seriöst så vafan, gjorde min dag iaf. Fick mig ett gott skratt.
Aerodynamik skrev:Nu var du ju allt rolig va?
sammlund skrev:Aerodynamik skrev:Siarnaq skrev:Yum, satire, the only kind of tire I enjoy eating. Om du tog det seriöst så vafan, gjorde min dag iaf. Fick mig ett gott skratt. Du drygar ju likadant i varje tråd så det är ju svårt att veta när du är seriös.Skaffa dig ett liv !!!!! Kolla om du kan hitta ett på ebay vet ja !! Dom kanske inte kostar så mycket där !!!
Aerodynamik skrev:Siarnaq skrev:Yum, satire, the only kind of tire I enjoy eating. Om du tog det seriöst så vafan, gjorde min dag iaf. Fick mig ett gott skratt. Du drygar ju likadant i varje tråd så det är ju svårt att veta när du är seriös.
Siarnaq skrev:Yum, satire, the only kind of tire I enjoy eating. Om du tog det seriöst så vafan, gjorde min dag iaf. Fick mig ett gott skratt.
Aerodynamik skrev:Du drygar ju likadant i varje tråd så det är ju svårt att veta när du är seriös.
Siarnaq skrev:Aerodynamik skrev:Du drygar ju likadant i varje tråd så det är ju svårt att veta när du är seriös.Om du inte kan upptäcka det så lär det inte gå så oerhört bra för dig när du kommer ut i verkliga livet. Och ja, nu är jag seriös, om du nu inte visste det.
sammlund skrev:Vad spelar du för något siarnaq ??
Siarnaq skrev:sammlund skrev:Vad spelar du för något siarnaq ??Typ ingenting, det är för varmt för att sitta inne, iaf dom senaste dagarna.
sammlund skrev:Okej , Vad brukar du spela ?
Siarnaq skrev:sammlund skrev:Okej , Vad brukar du spela ?Haha, typ ingenting. Brukar lyssna på musik, och kolla blocket efter ett begagnat PS3, måste ju bara kolla in GT5 när det kommer.
Aerodynamik skrev:sammlund skrev:Aerodynamik skrev:Du drygar ju likadant i varje tråd så det är ju svårt att veta när du är seriös.Skaffa dig ett liv !!!!! Kolla om du kan hitta ett på ebay vet ja !! Dom kanske inte kostar så mycket där !!!Ojoj. Det var en känslig punkt.
sammlund skrev:Aerodynamik skrev:Du drygar ju likadant i varje tråd så det är ju svårt att veta när du är seriös.Skaffa dig ett liv !!!!! Kolla om du kan hitta ett på ebay vet ja !! Dom kanske inte kostar så mycket där !!!