bebisar som skriker. när metal stöter emot stenar när man tex gräver hatar de skrapande ljudet. när någon drar ett järnspett över ett betonggolv de ljudet hatar jag med.
nåt jag ryser av är nog mest när man drar naglarna mot nåt ojämnt, typ stenbord, giffeltavla. jag kan inte ens se nån göra det, jag ryser så jag håller på att dö.
nåt ljud som gör mig iriterad o förbannad: idioter som VERKLIGEN INTE kan lyfta på föterna är dom går i stora jävla boots så det låter extra mycket. jag klarar inte heller av när idioter drar en spade efter sig, så det låter så man håller på att få hjärnan utsliten. (aluminiumspade eller va det är för material^^) extremt smaskande funkar inte heller, jag sätter mig nån annanstans! gälle även dom som tuggar tuggummi men öppen käft! fattar dom inte själva?
ngn som sitter och snurvlar och fräser istället för att snyta sig, folk som hostar rakt ut utan att sätta handen framför...lika så magkurr såväl från mig själv som från andra.. jag blir tok äcklad av dessa ljud
Å så odjuren under mig som väsnas 6:30 på en lördagsmorgon så helgsömnen blir förstörd...
Jag klarar inte av när folk äter, speciellt inte nått hårt typ som Chips, Knäckebröd osv osv!! jag vet inte varför men jag blir irriterad som fan av de iaf :S