2546
Sök

tips på hur man får myggbett att sluta klia?

DFFL
9 020 Inlägg
5 juni 2008
Killr0y_swe skrev:
FireTraXX skrev:
Jag tror, Jag tror, Jag tror, Jag tror, Jag tror...

De kan du va!

Vad menar du?

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

83 Inlägg
5 juni 2008
salubrin funkar fint, svider skönt

Volvo vad annars ?

Rörpulare
1 453 Inlägg
5 juni 2008
Tar naglarna och gör ett kryss eller flera då slutar de kör ja alltid me

Hellre omkommen och bortkörd än bortkommen och omkörd:)
"Life is lika a race track, you gotta go round and round..Sure some times you crash and burn but if you don´t make the turn you ain´t never gona learn"

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
5 juni 2008
Trådstartare
alexbenhard skrev:
Sandpapper!!! Fast det kan göra rätt så ont men det slutar nog klia!!

äsch, smärta till viss del är ju bara skönt det smile

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!

307 Inlägg
5 juni 2008
worlax skrev:
Har hört att saliv hjälper : )

Japan Quality
670 Inlägg
5 juni 2008
Klia inte på det.

P.Sköld
Honda il potere dei sogni

Diktator
968 Inlägg
5 juni 2008
att förebygga är att förhindra, istället för ragga duscha när du ska ut på kvällen, så duschar du med vatten, myggor dras till svett. så det är ju ett tips, keep it cool. sen så kan man ju ha på myggmedel, det gillar dom inte...

43 Inlägg
5 juni 2008
Firetraxx du är helt slut i huvudet.

Jag hade tänkt radera den här kommentaren men det är ju sant.......
Senast redigerat av Goffen (6 juni 2008)

blacken
5 juni 2008
Skjut myggan innan den biter.. tongue

FreddeK
5 juni 2008
sperma har jag hört ska funka men aldrig testat själv. det var en kompis fasters moster som sa till min bror att man kunnde ha det, fatta vad han rodna! jesus säger jag bara!

Stressfläkt Racing
337 Inlägg
5 juni 2008
salubrin baddade alltid min gamla farmor på myggbett och brännässel "sår".

DrivmedelsTekniker
1 632 Inlägg
5 juni 2008
Salubrin är det som fuungerar i varje fall. går även med kylsprej eller lite tigerbalsam eftersom det bedövar.

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
5 juni 2008
Trådstartare
joska skrev:

firetraxx är ju klockren ju! tongue

brandis: mja, duschar faktiskt regelbundet men jag är även varmblodig om nu myggor kan gilla det hmm

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!

Fetast i stan !!
991 Inlägg
5 juni 2008
Pröva med deodorant roll on  brukar funka smile

"Det reder sig, sa kärringen som sket i såsen!"
Volvo the intelligent choice

542 Inlägg
5 juni 2008
pollentabletter funkar fint fins ju medel i den som gör att det slutar klia wink

Diktator
968 Inlägg
5 juni 2008
_Glenne_ skrev:
joska skrev:

brandis: mja, duschar faktiskt regelbundet men jag är även varmblodig om nu myggor kan gilla det hmm

visste inte att det fanns kallblodiga däggdjur tongue kan ju vara någon av dina polare som stinger svett? tongue

194 Inlägg
5 juni 2008
bästa är ju bara att klia på, skönt att klia myggbett oxå smile

264 Inlägg
5 juni 2008
och om de går å man kan hålla sig så ska man låta den suga klart, då brukar det inte klia. inte för mig iallafall tongue

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
6 juni 2008
Trådstartare
Brandis skrev:
_Glenne_ skrev:
joska skrev:

visste inte att det fanns kallblodiga däggdjur tongue kan ju vara någon av dina polare som stinger svett? tongue

okej, nu är ju inte jag nån biologi idiot men hart hört att vissa är lite mer kallblodiga och vissa lite mer varmblodiga och jag tillhör dom som är mer varmblodig!... jadu, vem vet tongue

Grabbar med lem kör bilar med rem.
62 Inlägg
6 juni 2008
Mitt tips är att bli så myggbiten som möjligt i början av sommaren. Det får klia lite i en vecka, sedan så är man botad mot kliandet. Jag kör alltid på den metoden om sommaren och det funkar alltid. Säkert olika från person till person.

Sök