2900
Sök

Bilstereo märke..?

165 Inlägg
6 juni 2008
Trådstartare
Hej!
Jag tänkte beställa ett baslådekit, någon som vet något om 'MaxGear', är det bra grejer?

Här är länken till det paketet som jag är sugen på, jag ska ju inte ha några värstinggrejer så tror ni att det fungerar bra? smile

http://totalljud.jetshop.se/default.aspx

MVH Annie

33 Inlägg
7 juni 2008
e det en dvdspelare som du ska köpa?

165 Inlägg
7 juni 2008
Trådstartare
v_8 skrev:
e det en dvdspelare som du ska köpa?

ett baslådekit, länken fungerade visst inte till det som jag är sugen på. men det är ett baslådekit med 2 10" + steg och kablar. priset var 2000kr.. en svart låda med lite rött på basarna.. roll smile
Senast redigerat av annie-a (7 juni 2008)

6 851 Inlägg
7 juni 2008
Ja de kan säkert göra lite väsen av sig. Men för de pengarna så kanske du inte ska hoppas på för mycke. men vist funkar dem..

165 Inlägg
7 juni 2008
Trådstartare
TT-Avant skrev:
Ja de kan säkert göra lite väsen av sig. Men för de pengarna så kanske du inte ska hoppas på för mycke. men vist funkar dem..

ja det duger säkert åt mig, har inte så höga krav.. har du några andra tips om baslådor eller baslådskit som är dugliga och inte allt för dyra? smile

BilstereoNörd
576 Inlägg
7 juni 2008
annie-a skrev:
TT-Avant skrev:

ja det duger säkert åt mig, har inte så höga krav.. har du några andra tips om baslådor eller baslådskit som är dugliga och inte allt för dyra? smile

Calibran är ju en tacksam bil att lira bas i så att det blir inte så tokigt oavsett vad du stoppar i!
För den pengen runt 2K så är det inte så lätt att plocka ihop ett vettigt paket och man får även bygga lådan själv för att få det optimalt..

Så att det paketet kanske är det smidigaste för dig?
// Tommy

Bertilsson Auto Electronics (SM-Guld Street Stock-10)
(Fysisk butik i Lidköping) Bilstereo, Multimedia, Xenonkonvertering m.m.
BAE SPLpro (dB-mätare)
Pioneer, Mohawk, Carpower, B2 Audio, Dragster, Impact, Hertz m.fl

165 Inlägg
7 juni 2008
Trådstartare
Okej det låter bra. smile Ja det vore ju smidigt att beställa ett färdigt kit som det bara är att montera.. Så det lutar mot ett sådant. Det märks väl när man fått i lådan hur det låter.. roll

BilstereoNörd
576 Inlägg
7 juni 2008
annie-a skrev:
Okej det låter bra. smile Ja det vore ju smidigt att beställa ett färdigt kit som det bara är att montera.. Så det lutar mot ett sådant. Det märks väl när man fått i lådan hur det låter.. roll

Ja då märker du om släggan ska fram wink

Men ställ lådan mot ryggstödet med basarna riktade bakåt så blir det så bra det kan iallafall.
// Tommy

Bertilsson Auto Electronics (SM-Guld Street Stock-10)
(Fysisk butik i Lidköping) Bilstereo, Multimedia, Xenonkonvertering m.m.
BAE SPLpro (dB-mätare)
Pioneer, Mohawk, Carpower, B2 Audio, Dragster, Impact, Hertz m.fl

165 Inlägg
7 juni 2008
Trådstartare
Haha javisst wink Yes det ska jag göra, ska nog beställa den nu smile Tack för hjälpen! big_smile
Kan ju tillägga att det är lite rött på basarna som nog ska kunna matcha med bilen rollbig_smile
Senast redigerat av annie-a (7 juni 2008)

165 Inlägg
7 juni 2008
Trådstartare
Då var den beställd, bara att vänta nu.. Se hur den fungerar sen big_smile

Sök